کتاب Digital Marketing با نام کامل Digital Marketing: Strategic Planning & Integration یا بازاریابی دیجیتال: برنامه ریزی استراتژیک و یکپارچه سازی، نسخه دوم از این کتاب است که به شرح کامل بازاریابی دیجیتال و استراتژیهای آن میپردازد. این کتاب در 4 قسمت به شرح Digital Marketing و نکات مهم مربوط به آن میپردازد.
مروری کوتاه بر کتاب Digital Marketing:
راهنمای بیطرفانه و متعادل برای همه جنبههای بازاریابی دیجیتال، از رسانههای اجتماعی، بازاریابی تلفن همراه و VR تا اهداف، معیارها و تحلیلها. کتاب Digital Marketing با پوشش تمام جنبههای برنامهریزی دیجیتال مارکتینگ و جدیدترین مدلها، طیف وسیعی از ابزارها را برای کمک به اجرای برنامهها و استراتژیهای بازاریابی دیجیتال خود ارائه میدهد.
ویرایش دوم گسترش یافته است تا شامل بحثها و تحقیقات جدید در زمینههایی از جمله حریم خصوصی دیجیتال، انواع تأثیرگذاران، گوش دادن به اجتماعی و اقتصاد گیگ باشد.
در ادامه مقدمهای از کتاب Digital Marketing را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.
ویژگیهای کلیدی کتاب Digital Marketing:
- با نمونههای موردی از ۲۸ شرکت و برند جهانی از جمله IKEA، Uber، Klarna و TikTok پشتیبانی میشود.
- یک مطالعه موردی کاملاً جدید در مورد Strava در سراسر کتاب Digital Marketing اجرا می شود تا به شما کمک کند آنچه را که آموخته اید در سناریوهای دنیای واقعی اعمال کنید.
- جعبههای «بینش اخلاقی» نگاهی انعکاسی و چالشبرانگیز به مسائل اجتماعی و جنبههای منفی بازاریابی ارائه میکنند.
- جعبههای “ابزار دیجیتال” ابزارهای حرفه ای مانند “Spot the Troll”، Hootsuite و Padlet را معرفی می کنند.
- ویژگی «Smartphone Sixty Seconds» فعالیتهای آنلاین فوقالعاده سریع را با استفاده از تنها نیاز به تلفن شما ارائه میکند.
- یک ویژگی جدید “Journal of Note” در هر فصل است تا شما را به منبع اصلی مطالعه بیشتر راهنمایی کند.
- طرح بازاریابی دیجیتال کار شده
- با تمجید از منابع آنلاین، از جمله اسلایدهای پاورپوینت، و راهنمای مربی، آزمونها، پیوندهای ویدیویی توصیهشده و مقالات رایگان SAGE Journal.
مناسب برای دوره های دیجیتال و بازاریابی الکترونیکی در تمام سطوح، و همچنین دوره های حرفه ای برای هر کسی که علاقه مند به کسب درک جامع از بازاریابی دیجیتال است.
مقدمهای بر کتاب Digital Marketing:
پیشگفتار برای چاپ دوم
سیصد میلیارد ایمیل دو میلیارد وبسایت تلفن همراه بیشتر از مسواک است. صدها شبکه رسانه های اجتماعی. این یک میلیون مایل دورتر نیست، روز دیجیتال ماست.
بازاریابی دیجیتال در طول همهگیری کرونا اهمیت پیدا کرد. برخی از سازمانها به خوبی آماده بودند و برخی دیگر کمتر، تلاش میکردند تا با دنیای دیجیتال ما سازگار شوند.
به عنوان یک دانشجوی دیجیتال مارکتینگ، در حوزهای هستید که در حال رشد است. از فرصتهای پیش روی خود استفاده کنید، بخوانید، مطالعه کنید و جایگاه دیجیتالی خود را پیدا کنید.
کتاب Digital Marketing در چهار بخش میباشد. میتوانید این بخشها را به ترتیب بخوانید یا بر اساس دانش و نیاز خود بین فصلها حرکت کنید. هر یک بر اساس بخش قبلی است تا یک نمای کلی قوی از بازاریابی دیجیتال، به عنوان یک دانشجو یا یک متخصص ارائه دهد.
- Digital Marketing Essentials زمینه، زمینه و درک مفاهیم کلیدی را فراهم میکند.
- ابزارها و کانالهای دیجیتال مارکتینگ جنبههای تاکتیکی جعبه ابزار بازاریابی دیجیتال را بررسی میکند. عناصر مختلف را توضیح میدهد و ارزیابی میکند و به شما در مورد مناطقی که باید در نظر بگیرید هشدار میدهد.
- استراتژی و برنامهریزی بازاریابی دیجیتال شما را قادر میسازد تا برنامههای واقعی برای سازمانهای واقعی ایجاد کنید.
- مدیریت دیجیتال مارکتینگ فاکتورهای حیاتی درگیر در مدیریت بازاریابی دیجیتال را نشان میدهد.
عناصر مختلفی را در هر فصل مشاهده خواهید کرد:
هر فصل با نتایج یادگیری بر اساس طبقهبندی بلوم شروع میشود و دانشآموزان را قادر میسازد از درک به خلق پیشرفت کنند.
مهارتهای حرفهای افزودنیهای مفیدی به یک CV یا پروفایل لینکدین هستند.
Smartphone Sixty Seconds® به عنوان یخشکن کلاس طراحی شده است، چه آنلاین باشید و چه آفلاین.
ابزارهای دیجیتال سایتها یا دستگاههای آنلاین مفید را برجسته میکنند.
فعالیتها را میتوان به عنوان جلسات درون کلاسی یا برای انجام تکالیف، حرکت از دانش به برنامه کاربردی مورد استفاده قرار داد.
بینشهای اخلاقی نگاههایی اجمالی به حوزههایی ارائه میکند که میبایست بیشتر مورد بحث قرار گیرند، به عنوان موضوعاتی برای بحث.
هدف از عبارات کلیدی حذف اصطلاحات و توضیح معنای چیزها است.
نمونههای موردی، زمینههای خاصی را در این فصل ارائه میکنند و کاربرد واقعی را نشان میدهند.
Discover More اطلاعات بیشتر کنجکاو را در مورد موضوعات خاص ارائه میدهد.
مجله نوت برای بررسی بیشتر مجلات دانشگاهی خاص را روشن میکند.
در سراسر کتاب Digital Marketing، یک مطالعه موردی در حال اجرا وجود دارد که به Strava میپردازد. این ساخته خودم بر اساس اطلاعات در دسترس عموم و تخیل من است.
تمرینهای بیشتر شامل سه وظیفه برای دانشآموزان برای نشان دادن درک خود از فصل است. تکلیف 4 این را به یک سوال بحث و گفتگو میکشد که میتواند یک مقاله 1000 تا 2000 کلمه ای برای بررسی یک منطقه در عمق بیشتر باشد.
در نهایت، بخش مراجع در پایان شامل موارد ذکر شده در متن است که باید از طریق کتابخانههای دانشگاه شما در دسترس باشد.
دیجیتال مارکتینگ همهجا هست. در دنیای من و تو، از زمانی که بیدار میشویم تا زمانی که به سرمان استراحت میدهیم. این کتاب درسی قصد دارد شما را در مسیر دیجیتالی شما راهنمایی کند. به جلو خم شوید و شروع به خواندن کنید.
بیشتر بخوانید: کتاب The Future of Sales
سرفصلهای کتاب Digital Marketing:
- List of Cases
- List of Figures
- List of Tables
- About the Author
- Preface to the Second Edition
- Acknowledgements
- Praise for Digital Marketing
- Online Resources
- Part 1 Digital Marketing Essentials
- 1 The Digital Marketing Environment
- 2 The Digital Consumer
- Part 2 Digital Marketing Tools and Channels
- 3 Email, Websites, SEO and Paid Search
- 4 Content Marketing
- 5 Social Media Marketing
- 6 Online Communities
- 7 Mobile Marketing
- 8 Augmented, Virtual and Mixed Reality
- Part 3 Digital Marketing Strategy and Planning
- 9 Digital Marketing Audit
- 10 Digital Marketing Strategy and Objectives
- 11 Building the Digital Marketing Plan
- Part 4 Digital Marketing Management
- 12 Managing Resources and Reporting
- 13 Digital Marketing Metrics and Analytics
- 14 Integrating and Transforming Digital Marketing
- References
- Index
فایل کتاب Digital Marketing را میتوانید پس از پرداخت، دریافت کنید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.