کتاب Machine Learning for Business Analytics یا یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل کسب و کار، یکگ کتاب خلاصه شده و با عناوین جالب در مورد ارتباط یادگیر ماشین با کسب و کار است. این کتاب در 13 فصل به کاربردها و اثرهای یادگیری ماشین بر توسعهی کسب و کار در دنیای مدرن خواهد پرداخت.
در ادامه مقدمهای از کتاب Machine Learning for Business Analytics را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.
مقدمهای بر کتاب Machine Learning for Business Analytics:
یادگیری ماشین به طور فزایندهای به دلیل ایفای نقش مهم در پیش بینی عملکرد کسب و کار برای شرکتها در سراسر جهان شناخته میشود. از یک طرف، جمعآوری دادهها و جدال دادهها مراحل مهمی در آموزش مدلهای یادگیری ماشین هستند. از سوی دیگر، تجزیه و تحلیل کسب و کار شامل ابزارهای مختلفی برای تجسم و هدایت دادهها برای ارائه بینش در تصمیمات مدیریت است. یک تحلیلگر کسب و کار خبره ممکن است با مجموعه دادههای مختلف کار کند، مدلهای یادگیری ماشینی مناسب را انتخاب کند و بینشهای ارزشمندی را برای بهبود عملکرد تجاری ارائه دهد.
گزارشی که توسط Market Research Future منتشر شده است پیشبینی میکند که بازار جهانی یادگیری ماشین تا سال 2024 با نرخ رشد مرکب سالانه بیش از 44 درصد رشد خواهد کرد و به 20.83 میلیارد دلار خواهد رسید که از 1.58 میلیارد دلار در سال 2017 افزایش یافته است. نیازی به گفتن نیست، پذیرش یادگیری ماشین در شرکتهای تجاری. فرصتهای عظیمی را برای دانش آموزان و متخصصان با مجموعه مهارتهای مورد نیاز ایجاد میکند. هدف این کتاب کمک به علاقهمندان به یادگیری ماشینی برای آماده شدن بهتر برای فرصت است.
به طور کلی، کتاب Machine Learning for Business Analytics کاربردهای یادگیری ماشینی را در زمینههای مختلف، مانند کشاورزی، بازاریابی B2B، بانکداری، تجربه مشتری، بازاریابی دیجیتال، مراقبتهای بهداشتی، مهماننوازی، بیمه و توسعه پایدار به تصویر میکشد. کتاب مشتمل بر 13 فصل میباشد. از این فرصت استفاده میکنیم و از نویسندگان 13 فصل این کتاب صمیمانه تشکر میکنیم. نویسندگان شامل دانشگاهیان از موسسات مشهور و کارشناسان صنعت با تجربه مرتبط هستند. ما معتقدیم که این کتاب برای گروههای ذینفع مختلف که مایلند کاربردهای یادگیری ماشین را کشف کنند، ارزش قابل توجهی خواهد داشت. در نهایت، ما از صمیم قلب از تیم تحریریه خود برای حمایت مداوم از انتشار این کتاب تشکر میکنیم.
سرفصلهای کتاب Machine Learning for Business Analytics:
- Cover
- Half Title
- Title
- Copyright
- Contents
- Preface
- Editors’ Biographies
- List of Contributors
- 1 Introduction to Machine Learning for Data Analytics
- 2 Role of Machine Learning in Promoting Sustainability
- 3 Addressing the Utilization of Popular Regression Models in Business Applications
- 4 Chatbots: Their Uses and Impact in the Hospitality Sector
- 5 Traversing through the Use of Robotics in the Medical Industry: Outlining Emerging Trends and Perspectives for Future Growth
- 6 Integration of AI in Insurance and Healthcare: What Does It Mean?
- 7 Artificial Intelligence in Agriculture: A Review
- 8 Machine Learning and Artificial Intelligence-Based Tools in Digital Marketing: An Integrated Approach
- 9 Application of Artificial Intelligence in Market Knowledge and B2B Marketing Co-creation
- 10 A Systematic Literature Review of the Impact of Artificial Intelligence on Customer Experience
- 11 The Impact of Artificial Intelligence on Customer Experience and the Purchasing Process
- 12 Application of Artificial Intelligence in Banking: A Review
- 13 Digital Ethics: Toward a Socially Preferable Development of AI Systems
- Index
فایل کتاب Machine Learning for Business Analytics را میتوانید پس از پرداخت، دریافت کنید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.