کتاب Practical Product Management for Product Owners (مدیریت محصول در عمل برای صاحبان محصول: ایجاد محصولات برنده با مواضع صاحبان محصول حرفهای) یک راهنمای کامل و حرفهای برای آشنایی با مدیریت محصول و فرآیندهای آن است که در علوم رایانه کاربرد دارد.
در ادامه مقدمهای از کتاب Practical Product Management for Product Owners را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.
مقدمهای بر کتاب Practical Product Management for Product Owners:
مدیریت عملی محصول برای صاحبان محصول به صاحبان محصول کمک میکند تا مشکلات رایجی را که صاحبان محصول بیتجربه با آن مواجه هستند، درک کرده و از آن اجتناب کنند. جایگزینهای بهتری برای آنها فراهم میکند.
رفتارهای مؤثرتر؛ و ابزارها، مفاهیم و تکنیکهای مفید برای تبدیل شدن به صاحبان محصول عالی، ارائه محصولات و خدماتی که مشتریان خود را خوشحال میکند. از یک رویکرد مطالعه موردی برای نشان دادن این مشکلات و توصیف راه حلهای جایگزین استفاده میکند. مطالعه موردی، اگرچه ساختگی است، اما مبتنی بر تجربیات نویسندگان در کار با مالکان واقعی محصول و در موارد مختلف به عنوان آنها است.
همه افراد با وجود زمان و مبالغ هنگفتی که سازمانها برای ساخت این محصولات و ایجاد خدمات صرف میکنند، محصولات یا خدمات ضعیفی را تجربه کردهاند. ما معتقدیم این به این دلیل است که صاحبان محصول (مدیران محصول چابک) اغلب فاقد مسئولیتپذیری اساسی، تجربه و مهارتهایی هستند که برای ارائه محصولات و خدمات عالی نیاز دارند. به دلیل بی تجربگی، آنها دچار عادات بدی مانند تلاش برای جلب رضایت سهامداران با توافق برای ساختن آنچه ذینفعان میخواهند، میافتند، حتی زمانی که ایدههای ذینفعان ممکن است برای مشتریان بهترین نباشد.
صاحبان محصول بی تجربه فاقد مهارت و اغلب توانمندی برای ترسیم مسیر خود بر اساس بازخورد مشتریان واقعی هستند. آنها اغلب حتی نمیدانند که مشتریان با محصول یا خدمات به چه چیزی میخواهند دست یابند. آنها بر اساس اطلاعات دست دوم حکایتی و ذهنی تصمیم میگیرند که نیازهای واقعی مشتری را منعکس نمیکند. به طور خلاصه، آنها تا حد زیادی در تاریکی تیراندازی میکنند، به این امید که چیزی را بزنند.
ساختار کتاب Practical Product Management for Product Owners
این کتاب به صاحبان محصول و مدیران محصول کمک میکند تا رفتارهای ناکارآمد و مخرب مالک محصول را که منجر به محصولات بد میشود را با رفتارهای موثری که منجر به تولید محصولات عالی میشود جایگزین کنند. با مقدمهای بر موضعگیریهای نادرست و ترجیح داده شده شروع میشود.
سپس موضع نماینده مشتری مورد بحث قرار میگیرد. خوانندگان میآموزند که چگونه صاحبان محصول پیشرفته با مشتریان همدلی میکنند، چگونه ارزش را برای مشتریان شناسایی میکنند، و چگونه مشتریان، ارزشها و ویژگیها را در یک داستان منسجم به هم متصل میکنند.
موضع چشمانداز نحوه بیان داستانهای بهتر، تعیین اهداف محصول واضح، ایجاد نقشههای راه محصول مؤثر و ارزش شرکت و قیمتگذاری محصول را پوشش میدهد.
سپس خوانندگان در مورد موضع آزمایشگر، کشف چگونگی انجام نوآوری در مدل کسب و کار، طراحی و اجرای آزمایشها، و مقیاسبندی محصولات به طور موثر یاد میگیرند.
صاحبان محصولات بزرگ تصمیمگیرندگان بزرگی هستند. تصمیم گیری در مورد نحوه انجام، تصمیمگیری برای مشارکت دادن و ارزیابی موثر تصمیمات موضوعات اصلی موضع تصمیم گیرنده هستند.
البته، همکاری با افراد دیگر به طور مداوم انجام میشود، اما الگوهایی در مورد حکمرانی چابک، بودجهبندی چابک و قرارداد چابک وجود دارد که به خوانندگان کمک میکند تا به همکاران بزرگ تبدیل شوند.
در نهایت، خوانندگان در مورد موضع اینفلوئنسر یاد میگیرند. صاحبان محصولات بزرگ در تأثیرگذاری بر مشتریان، کاربران، ذینفعان و تیمهای خود استاد هستند. تسلط بر موضع اینفلوئنسر برای موفقیت بسیار مهم است.
سرفصلهای کتاب Practical Product Management for Product Owners:
- Cover Page
- About This eBook
- Halftitle Page
- Title Page
- Copyright Page
- Pearson’s Commitment to Diversity, Equity, and Inclusion
- Dedication Page
- Contents
- Foreword
- Introduction
- Acknowledgments
- About the Authors
- I: The Stances of the Product Owner
- Quick Quiz
- 1. Agile Product Management
- 2. Introducing the Product Owner Stances
- I Summary: The Stances of the Product Owner
- II: The Customer Representative
- Quick Quiz
- 3. How to Identify and Define Product
- 4. Building Customer Empathy
- 5. Capture Your Customer Insights via Personas
- 6. Identifying and Expressing Customer Value
- 7. Connecting Product Features to Outcomes and Impacts
- II Summary: The Customer Representative
- III: The Visionary
- Quick Quiz
- 8. Creating and Communicating Product Vision
- 9. Communicating the Product Vision Effectively
- 10. Crafting Product Goals That Align Stakeholders and Teams
- 11. Creating the Right Product Roadmap for Your Audience
- 12. Identification of Company Value and Impact
- 13. Maximizing Value through Effective Pricing Strategies and Tactics
- III Summary: The Visionary
- IV: The Experimenter
- Quick Quiz
- 14. Driving Inside-Out Product Innovation
- 15. Driving Outside-In Product Innovation
- 16. Thinking Differently: Driving Business Model Innovation
- 17. Selecting Product Experiments to Run
- 18. How to Design and Evaluate Experiments and Tests
- 19. Approaches for Scaling Successful Products and Teams
- IV Summary: The Experimenter
- V: The Decision Maker
- Quick Quiz
- 20. Improving Accountability, Maturity, and Authority
- 21. Evaluating Your Product Decisions
- 22. Make Better Decisions: Thinking in Bets
- 23. Navigating Product, Process, and Team Dilemmas and Decisions
- 24. Improving the Speed and Quality of Decisions
- V Summary: The Decision Maker
- VI: The Collaborator
- Quick Quiz
- 25. How Agile Governance Affects Product Owners
- 26. Product Budgeting Done in an Agile Way
- 27. Creating Contracts That Enable Great Product Ownership and Teamwork
- VI Summary: The Collaborator
- VII: The Influencer
- Quick Quiz
- 28. Stakeholder Management in Complex Environments
- 29. Tools for Stakeholder Classification and Grouping
- 30. Applying Stakeholder Management Strategies and Tactics in Practice
- 31. How to Influence Stakeholders on All Levels
- 32. Mastering the Art of No to Optimize Value Creation for the Product
- 33. Negotiating with Stakeholders, Customers, and Users
- VII Summary: The Influencer
- Closing Summary: The Stances of the Product Owner
- Index
جهت دانلود کتاب Practical Product Management for Product Owners میتوانید پس از پرداخت، دریافت کنید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.