کتاب AI-Based Data Analytics: Applications for Business Management (تجزیه و تحلیل داده مبتنی بر هوش مصنوعی: برنامههای کاربردی برای مدیریت کسب و کار) موضوعات مختلفی را در رابطه با بازاریابی و تجزیه و تحلیل کسب و کار پوشش میدهد. همچنین بررسی میکند که چگونه سازمانها میتوانند سود خود را با اتخاذ تصمیمات بهتر به موقع از طریق استفاده از تجزیه و تحلیل دادهها افزایش دهند.
در ادامه مقدمهای از کتاب AI-Based Data Analytics را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.
مقدمهای بر کتاب AI-Based Data Analytics:
این کتاب دید جهانی و ترویجایدهها و بینشهای بدیع آنها را در مورد جنبههای مختلف موضوع ارائه میدهد. تجزیه و تحلیل دادهها، کسب و کار و بازاریابی زمینههای بین رشتهای در مورد فرآیندها و سیستمها برای استخراج دانش یا بینش از دادهها هستند.
این کتاب بر روی هوش مصنوعی (AI)، تجزیه و تحلیل دادهها، تجزیه و تحلیل احساسات برای رسانههای اجتماعی، و رویکردهای مختلف هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار متمرکز شده است.
بیشتر بخوانید: کتاب Data Analysis For Business Decisions
این یک زمینه نوظهور است که میتواند دامنه مدیریت عملکرد را برای بهبود درک پویاییهای تجاری و بازاریابی افزایش دهد که میتواند منجر به تصمیمگیری استراتژیک بهتر شود. در این کتاب همچنین انواع استراتژیهای بازاریابی و تحلیل کسب و کار را برای حل چالشهای بازار و سازمان ارائه کردهایم.
استفاده از هوش مصنوعی در تحلیلهای تجاری و بازاریابی میتواند به ایجاد ارزش با تخصیص مناسب همه منابع موجود کمک کند. با استفاده از تکنیکها و ابزارهای مختلف تجزیه و تحلیل دادههای بزرگ میتوانیم عملکرد کسب و کار را بهبود بخشیم.
هدف کتاب AI-Based Data Analytics، بررسی مفهوم و کاربردهای مرتبط با بازاریابی و مدیریت کسب و کار است. علاوه بر این، همچنین باید جهتگیریهای تحقیقاتی آینده را در این حوزه ارائه کند. این کتاب برای دانشجویان، پزشکان، متخصصان صنعت، محققان و اساتیدی است که در زمینه بازرگانی، بازاریابی، علوم کامپیوتر، تجزیه و تحلیل دادهها با هوش مصنوعی، و توضیح گسترده در تصمیمگیری استراتژیک سازمانی کار میکنند. این کتاب شامل هر دو جنبه بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی و تجارت است که برای مدیریت کسب و کار مفید است تا با ایجاد ارزش در بازار طولانی شود.
بیشتر بخوانید: کتاب Synthetic Data for Machine Learning
کتاب AI-Based Data Analytics در ۱۴ فصل سازماندهی شده است:
- استفاده از هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک
- تجزیه و تحلیل احساسات رسانههای اجتماعی با هوش مصنوعی
- باز کردن قدرت هوش مصنوعی قابل توضیح برای بهبود تجارب مشتری در تجارت الکترونیک
- هوش تجاری
- تجزیه و تحلیل احساسات رسانههای اجتماعی
- تجزیه و تحلیل کتاب سنجی کاوش تأثیر کتابخانه ترانسفورماتور چهره در آغوش بر تحلیل احساسات
- مطالعه موردی، تجزیه و تحلیل دادهها در هوش تجاری
- یادگیری فدرال برای هوش تجاری
- نگهداری پیشبینیکننده در صنعت ۴.۰
- نقش اینترنتاشیا در شهرهای هوشمند: گسترش و چالشها، برنامهریزی کسب و کار مبتنی بر هوش مصنوعی مدیریت
- نوآوری مدل کسبوکار مبتنی بر هوش مصنوعی در فناوریهای جدید
- رایانش ابری: مدیریت ذخیرهسازی، امنیت و حریم خصوصی
- بازاریابی رسانههای اجتماعی و رفتار خرید تکانه آنلاین: تحلیلی از طریق کیفیت وبسایت بهعنوان ناظر
- تأثیر فناوری بلاک چین بر آینده E -تجارت در هند
سرفصلهای کتاب AI-Based Data Analytics:
- Cover
- Half Title
- Title Page
- Copyright Page
- Contents
- Preface
- Acknowledgements
- List of Abbreviations
- About the Editors
- List of Contributors
- Chapter 1: Use of Al in E-Commerce
- Chapter 2: Sentiment Analysis of Social Media with Al
- Chapter 3: Unlocking the Power of Explainable Al to Improve Customer Experiences in E-Commerce
- Chapter 4: Business Intelligence
- Chapter 5: Sentiment Analysis of Social Media: Bibliometric Analysis
- Chapter 6: Exploring Hugging Face Transformer Library Impact on Sentiment Analysis: A Case Study
- Chapter 7: Data Analytics in Business Intelligence
- Chapter 8: Federated Learning for Business Intelligence: Predictive Maintenance in Industry 4.0
- Chapter 9: Role of loT in Smart Cities: Proliferation and Challenges
- Chapter 10: Al-Based Planning of Business Management
- Chapter 11: Al-Based Business Model Innovation in New Technologies
- Chapter 12: Cloud Computing: Storage Management, Security, and Privacy
- Chapter 13: Social Media Marketing and Online Impulse Buying Behaviour: An Analysis through Website Quality as Moderator
- Chapter 14: Effect of Blockchain Technology on the Future of E-Commerce in India
- Chapter 15: Assessing the Usage of Various Data Mining Techniques for Analysis of Online Social Networks
- Index
جهت دانلود کتاب AI-Based Data Analytics میتوانید پس از پرداخت، دریافت کنید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.