کتاب Digital Analytics for Marketing, 2nd Edition (تجزیه و تحلیل دیجیتال برای بازاریابی، ویرایش دوم) کاوشی جامع و عملی از نقش محوری تجزیه و تحلیل دیجیتال در بهینه سازی استراتژیهای بازاریابی و هدایت رشد کسب و کار ارائه میدهد.
این منبع ضروری به آخرین ابزارها، تکنیکها و بهترین شیوهها برای بهرهگیری از بینش دادهها برای اطلاعرسانی در تصمیمگیری بازاریابی، اندازهگیری عملکرد کمپین، و افزایش تعاملات با مشتری در پلتفرمهای دیجیتال میپردازد.
این نسخه با تمرکز بر بینشهای عملی و برنامههای کاربردی دنیای واقعی، متخصصان بازاریابی، تحلیلگران و دانشجویان را با دانش و مهارتهای مورد نیاز برای حرکت در چشمانداز پویای تجزیهوتحلیل دیجیتال مجهز میکند و به آنها قدرت میدهد تا از رویکردهای مبتنی بر داده برای دستیابی به برتری بازاریابی استفاده کنند.
چه به دنبال تقویت تخصص خود در تجزیه و تحلیل دیجیتال مارکتینگ باشید و چه بخواهید از قدرت داده ها برای هدایت موفقیت کسب و کار استفاده کنید، این کتاب به عنوان یک راهنمای ضروری برای تسلط بر پیچیدگی های تجزیه و تحلیل دیجیتال در زمینه بازاریابی مدرن است.
در ادامه مقدمهای از کتاب Digital Analytics for Marketing را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.
مقدمهای بر کتاب Digital Analytics for Marketing:
ما این نسخه به روز شده و توسعه یافته کتاب قبلی، تجزیه و تحلیل دیجیتال برای بازاریابی را ارائه میدهیم. من از مارشال اسپاندر و گوهر ف. خان، نویسندگان اصلی نسخه اول، تشکر میکنم که این فرصت عالی را در اختیار من قرار دادند تا با آنها روی این کتاب کار کنم.
من مفتخرم و مفتخرم که آنها را به عنوان نویسندگان مشترک خود دارم. کار آنها بر روی چاپ اول اساس این کتاب را گذاشت. در ویرایش دوم کتاب Digital Analytics for Marketing، ما بر اساس کار قبلی و تحقیقات جدید برای ارائه بهروزرسانیهایی در مورد تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال است.
همانطور که میدانیم، فناوریهای دیجیتال در این عصر دیجیتالی که به سرعت در حال تحول است، در تمام جنبههای زندگی ما نفوذ کرده است. ظهور فناوریهای دیجیتالی جدید مانند هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل دادههای بزرگ، بلاک چین، اینترنتاشیا، ابر و موبایل، و تجزیه و تحلیل رسانههای اجتماعی نقشی اساسی در توانمند ساختن سازمانها برای ایجاد تغییرات در مدلهای کسبوکار و عملیات اصلی خود به روشهای بنیادی یا ایجاد ایجاد میکند.
مدلهای جدید کسب و کار و روشهای جدید برای عملیات. این فرآیند تحول دیجیتال نامیده میشود که مدلهای کسب و کار سنتی را به چالش میکشد و سازمانها چارهای جز دیجیتال شدن ندارند.
این امر همراه با این واقعیت که مصرفکنندگان این روزها آگاهتر هستند، چالشهای بیشتری را برای سازمانها ایجاد میکند تا نیازهای خود را درک کنند و در استراتژیهای ارزش آفرینی خود تجدید نظر کنند.
بیشتر بخوانید: کتاب AI-Based Data Analytics
مانند هر بخش دیگری، دنیای بازاریابی نیز به دلیل تأثیر این فناوریها دستخوش دگرگونی قابل توجهی شده است. محیطی که به سرعت در حال تغییر است که توسط فناوریهای دیجیتال فعال میشود، تغییر فرآیندهای ارزشآفرینی و مدلهای کسبوکار را برای برآوردن نیازهای در حال تکامل مشتری تضمین میکند.
در عصر دیجیتال مدرن، تکیه بر روشهای بازاریابی سنتی برای دستیابی به مشتریان و جذب آنها، گزینهای نیست. سازمانها میدانند که بینشهای استراتژیک مبتنی بر داده، کلید باز کردن فرصتهای بینظیر برای رشد و موفقیت در عرصه بازاریابی دیجیتال است.
از زمان انتشار اولین نسخه، چشم انداز بازاریابی دیجیتال با سرعتی بیسابقه به دلیل پیشرفتهای تکنولوژیکی، تغییر رفتار مصرفکنندگان و روندهای نوظهور تغییر کرده است. در این نسخه جدید، هدف ما این است که خوانندگان را با جدیدترین بینشها، استراتژیها و ابزارها برای حرکت در این اکوسیستم دیجیتالی همیشه در حال تکامل مجهز کنیم.
در کتاب Digital Analytics for Marketing، هدف ما درک پویایی تحلیلهای دیجیتال مارکتینگ و تجهیز بازاریابان، دانشجویان و سایر خوانندگان به دانش و مهارتهای عملی و نظری لازم برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال در محیط پیچیده دیجیتال امروزی است.
از این رو، ما چارچوب دیجیتال RAA (آمادگی، تجزیه و تحلیل، اقدام) را ایجاد کردهایم که دستورالعملهایی را به سازمانها ارائه میدهد تا از فناوریهای دیجیتال جدید برای دیجیتالی کردن بازاریابی و ایجاد ارزش با آن استفاده کنند.
کتاب Digital Analytics for Marketing در سه بخش اصلی با فصلهایی برای هر یک از اجزای چارچوب دیجیتال RAA طبقهبندی شده است. ما یک رویکرد یکپارچه برای مطالعه کل فرآیند تحلیل بازاریابی دیجیتال داریم.
کتاب Digital Analytics for Marketing با یک مقدمه شروع میشود، در مورد اهداف و معیارهای انتخاب برای جمعآوری، تجزیه و تحلیل و تجسم دادهها، ابزارهای تحلیل بازاریابی دیجیتال، اکوسیستمهای دیجیتال و ایجاد ارزش دیجیتال از تجزیه و تحلیل دیجیتال برای بازاریابی صحبت میکند. با تأکید شدید بر مثالهای دنیای واقعی و مطالعات موردی، ما نشان میدهیم که چگونه تحلیلهای بازاریابی دیجیتال میتوانند در صنایع مختلف و کانالهای بازاریابی اعمال شوند.
کتاب Digital Analytics for Marketing، فصلهای جدیدی را معرفی میکند که به موضوعات پیشرفته و روندهای نوظهور میپردازد. به طور خاص، فصل ۱ یک نمای کلی از تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال ارائه میدهد و چارچوب دیجیتال RAA را معرفی میکند که تمام فصلهای باقی مانده را پیوند میدهد.
ما برخی از فصلها را از نسخه قبلی کتاب Digital Analytics for Marketing حذف کردهایم زیرا دیگر در محیط بازاریابی دیجیتال امروزی مرتبط نبودند. ما موضوعات جدیدی را معرفی کردهایم که ارتباط نزدیکی با روندهای صنعتی این روزها دارند و موضوعات داغی مانند هوش مصنوعی مولد و Google analytics ۴ و غیره به حساب میآیند.
ما تأثیر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را بر تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال بررسی میکنیم و در مورد چگونگی این فناوریها بحث میکنیم. میتواند شخصیسازی، اتوماسیون و مدلسازی پیشبینی را افزایش دهد.
علاوه بر این، ما به قلمرو تجزیه و تحلیل رسانههای اجتماعی، که هم علم و هم هنر است، میپردازیم. برای بخش علمی، ما در مورد تحلیلگران ماهر داده، ابزارها و فنآوریهای پیچیده صحبت میکنیم. و دادهها و برای بخش هنری آن، در مورد اهمیت تفسیر و همسویی تجزیه و تحلیل با اهداف و اهداف تجاری بحث میکنیم.
ما صمیمانه از خوانندگانی که حمایت و بازخوردشان در شکل دادن به این نسخه دوم بسیار ارزشمند بوده است، سپاسگزاری میکنیم. ما پیشنهادات شما را مورد توجه قرار دادهایم و تلاش کردهایم تا کاوش جامعتر و روشنتری در تحلیلهای بازاریابی دیجیتال ارائه دهیم. امیدواریم کتاب Digital Analytics for Marketing به عنوان یک ابزار ارزشمند در سفر شما برای تسلط بر هنر و علم تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال باشد.
سرفصلهای کتاب Digital Analytics for Marketing:
- Cover
- Half Title
- Series
- Title
- Copyright
- Contents
- List of Figures
- List of Tables
- Preface
- 1 Introduction to Digital Marketing and Analytics
- 2 Digital Marketing KPIs, Strategy, Ecosystems, Governance, and More
- 3 The Evolution of Digital Analytics and the Internet
- 4 The Growth and Relevance of Social Media in Analytics and Digital Marketing
- 5 Data for Digital Marketing Analytics
- 6 Social Media Analytics for Digital Marketing
- 7 Actions, Hyperlink, and Mobile Analytics in Digital Marketing
- 8 Advanced AI and Algorithms
- 9 Basic Web Analytics and Web Intelligence
- 10 Advanced Web Analytics and Web Intelligence
- 11 Aligning Digital Marketing With Business Strategy
- 12 Deriving Strategic Insights and “Digital Value” From Digital Marketing Analytics
- Index
جهت دانلود کتاب Digital Analytics for Marketing میتوانید پس از پرداخت، دریافت کنید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.