کتاب Immersive Realm of Extended Reality

  • کتاب Immersive Realm of Extended Reality
کتاب Immersive Realm of Extended Reality

خرید کتاب Immersive Realm of Extended Reality:

۲۶,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.

کتاب Immersive Realm of Extended Reality: Navigating the future of virtual and augmented reality (قلمرو همه جانبه واقعیت توسعه یافته: پیمایش در آینده واقعیت مجازی و افزوده) برای درک عمیق از مزایا و خطرات بالقوه این فناوری‌های VR و AR و همچنین دانش و ابزارهای مورد نیاز برای ساخت برنامه‌های کاربردی VR و AR موفق که هم خلاقانه و هم اخلاقی هستند، نکات مهمی را شرح خواهد داد.

در ادامه مقدمه‌ای از کتاب Immersive Realm of Extended Reality را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.

مقدمه‌ای بر کتاب Immersive Realm of Extended Reality:

فن‌آوری‌های واقعیت مجازی و توسعه‌یافته از زمان پیدایش خود راه طولانی را پیموده‌اند و امروز، آن‌ها آماده هستند تا نحوه کار، یادگیری و تعامل ما با جهان را تغییر دهند. از بازی و سرگرمی گرفته تا آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و فراتر از آن، این فناوری‌ها این پتانسیل را دارند که بسیاری از جنبه‌های زندگی ما را متحول کنند. با این حال، با قدرت زیاد، مسئولیت بزرگی به همراه دارد و درک مزایا و خطرات بالقوه مرتبط با این فناوری‌ها مهم است. قلمرو همه جانبه: پیمایش در آینده واقعیت مجازی و توسعه یافته به اینجا می‌رسد.

کتاب Immersive Realm of Extended Reality راهنمای جامعی برای درک و پیمایش در دنیای واقعیت مجازی و واقعیت توسعه یافته به سرعت در حال تحول است. این برای طیف گسترده‌ای از خوانندگان، از جمله توسعه‌دهندگان، طراحان، کارآفرینان، و هر کسی که علاقه‌مند به کاربرد‌های بالقوه این فناوری‌ها و تأثیر آن در صنایع مختلف است، طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: کتاب XR Development with Unity

کتاب Immersive Realm of Extended Reality به شش فصل تقسیم شده است که هر فصل بر جنبه‌های متفاوتی از VR و AR تمرکز دارد. به طور کلی، این کتاب یک رویکرد جامع، عملی و آینده نگر برای درک و استفاده از قدرت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در عصر دیجیتال ارائه می‌دهد. تا پایان کتاب، خوانندگان درک عمیقی از مزایا و خطرات بالقوه این فناوری‌ها و همچنین دانش و ابزار‌های مورد نیاز برای ساخت برنامه‌های کاربردی VR و AR موفق که هم خلاقانه و هم اخلاقی هستند، خواهند داشت.

فصل ۱: قول و پتانسیل فناوری همه جانبه – در سال‌های اخیر، جهان شاهد موجی از توسعه فناوری‌های همهجانبه مانند واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR) و واقعیت ترکیبی (MR) یا واقعیت توسعه‌یافته (MR) بوده است. XR).

این فناوری‌ها این پتانسیل را دارند که نحوه درک و تعامل ما با دنیای اطرافمان، از سرگرمی و بازی گرفته تا آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و حتی کار را تغییر دهند. این فصل از کتاب Immersive Realm of Extended Reality، به بررسی اجمالی فناوری‌های AR، VR و XR می‌پردازد و قول و پتانسیل آن‌ها را مورد بحث قرار می‌دهد.

تاریخچه و تکامل این فناوری‌ها، وضعیت فعلی توسعه و کاربرد‌های آینده آن‌ها را بررسی خواهد کرد. همچنین چالش‌ها و محدودیت‌هایی را که برای دستیابی به پتانسیل کامل این فناوری‌ها باید برطرف شود، بررسی خواهد کرد.

فصل دوم: روان‌شناسی حضور در فناوری‌های فراگیر – وقتی فناوری‌های فراگیر مانند واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را تجربه می‌کنیم، اغلب احساس می‌کنیم که به دنیای یا واقعیت دیگری منتقل شده‌ایم.

این حس حضور در محیطی دیگر که به عنوان حضور نیز شناخته می‌شود، جنبه کلیدی غوطه وری است و برای اثربخشی و موفقیت این فناوری‌ها بسیار مهم است. این فصل روانشناسی حضور و چگونگی ارتباط آن با غوطه وری در VR، AR و سایر فناوری‌های همهجانبه را بررسی می‌کند. عوامل مؤثر در حضور، مانند ورودی‌های حسی، فرآیند‌های شناختی، و پاسخ‌های احساسی را بررسی می‌کند. همچنین اهمیت درک حضور برای طراحی و توسعه تجربیات همهجانبه را مورد بحث قرار خواهد داد.

فصل ۳: طراحی تجربه همه جانبه – در این فصل از کتاب Immersive Realm of Extended Reality، ما اصول و بهترین شیوه‌ها برای طراحی تجربیات همهجانبه‌ای را که کاربران را مجذوب و درگیر می‌کند، بررسی خواهیم کرد.

تجارب فراگیر در زمینه‌هایی مانند بازی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند و اصولی که در اینجا بحث می‌کنیم را می‌توان در طیف وسیعی از صنایع به کار برد. ما به نحوه طراحی برای غوطه وری حسی، غوطه وری عاطفی، و غوطه وری روایی و همچنین بهترین شیوه‌ها برای طراحی رابط کاربری و تجربه خواهیم پرداخت.

فصل ۴: تکامل سخت‌افزار VR – این فصل عمیقاً به تاریخچه و توسعه سخت‌افزار واقعیت مجازی می‌پردازد، از روز‌های اولیه نمایش‌های بی‌حجم روی سر تا آخرین پیشرفت‌ها در بازخورد لمسی.

ما چگونگی تکامل سخت‌افزار VR در طول سال‌ها، چالش‌های پیش روی توسعه‌دهندگان و طراحان و فرصت‌های جدیدی که فناوری‌های نوظهور ایجاد می‌کنند را بررسی خواهیم کرد. این فصل از کتاب Immersive Realm of Extended Reality، هر کسی که به VR علاقه‌مند است، از جمله طراحان، توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان را جلب خواهد کرد.

فصل 4 کتاب Immersive Realm of Extended Reality

فصل ۵: نقش هوش مصنوعی در AR، VR و XR – هوش مصنوعی (AI) نقش فزاینده‌ای در واقعیت مجازی و برنامه‌های واقعیت توسعه‌یافته بازی می‌کند و تجربه‌های واقعی‌تر و پاسخگو را برای کاربران فراهم می‌کند.

در این فصل از کتاب Immersive Realm of Extended Reality، ما تقاطع AI و VR/XR را بررسی خواهیم کرد و به چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود همه چیز از رندر گرافیکی گرفته تا تعامل با کاربر نگاه می‌کنیم. ما وضعیت فعلی فناوری، روند‌های نوظهور و احتمالات آینده هوش مصنوعی در VR و XR را مورد بحث قرار خواهیم داد.

فصل ۶: چشم انداز کسب و کار AR، VR، و XR – فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت توسعه یافته به سرعت در حال پیشرفت هستند و کاربرد‌های بالقوه آن‌ها بسیار فراتر از بازی و سرگرمی است.

در این فصل از کتاب Immersive Realm of Extended Reality، چشم‌انداز کسب‌وکار VR/XR را بررسی می‌کنیم، روند‌ها، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی شرکت‌های فعال در این زمینه‌ها را بررسی می‌کنیم. از تأمین مالی و کسب درآمد گرفته تا پذیرش و مقررات توسط کاربر، ما در مورد عوامل کلیدی محرک رشد VR/XR و استراتژی‌هایی که شرکت‌ها برای موفقیت در این فضا استفاده می‌کنند، بحث خواهیم کرد.

فصل ۷: کاربرد‌های AR، VR، و XR در مراقبت‌های بهداشتی – فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت توسعه‌یافته پتانسیل بسیار زیادی در صنعت مراقبت‌های بهداشتی دارند و آموزش، تشخیص، درمان و توانبخشی مؤثرتری را ممکن می‌سازند. در این فصل، ما کاربرد‌های VR/XR را در مراقبت‌های بهداشتی بررسی می‌کنیم و در مورد آخرین تحقیقات، چالش‌ها و فرصت‌ها برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی، بیماران و مراقبان بحث می‌کنیم.

فصل ۸: کاربرد‌های AR، VR، و XR در آموزش – فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت توسعه‌یافته این پتانسیل را دارند که صنعت آموزش را با ایجاد تجربیات یادگیری تعاملی و فراگیر که دانش‌آموزان را درگیر و برانگیخته می‌کنند، متحول کنند. در این فصل از کتاب Immersive Realm of Extended Reality، آخرین تحقیقات در مورد کاربرد‌های VR/XR در آموزش را بررسی خواهیم کرد و در مورد چالش‌ها و فرصت‌هایی که برای دانش‌آموزان، معلمان و مؤسسات آموزشی ارائه می‌کنند، بحث خواهیم کرد.

فصل 8 کتاب Immersive Realm of Extended Reality

فصل نهم: اخلاق در فناوری‌های فراگیر – واقعیت مجازی و واقعیت افزوده می‌توانند زندگی ما را به روش‌های مثبت زیادی متحول کنند، اما نگرانی‌های اخلاقی مختلفی را نیز ایجاد می‌کنند که باید مورد توجه قرار گیرند.

در این فصل از کتاب Immersive Realm of Extended Reality، ملاحظات اخلاقی پیرامون VR و AR، از جمله مسائل مربوط به حریم خصوصی، ایمنی، و تأثیر اجتماعی را بررسی خواهیم کرد. ما چالش‌ها و فرصت‌های ارائه‌شده توسط این فناوری‌ها را بررسی می‌کنیم و در نظر خواهیم گرفت که چگونه می‌توان آن‌ها را توسعه داد و به کار گرفت تا به نفع جامعه باشد.

فصل ۱۰: مدل‌سازی سه‌بعدی و طراحی رابط کاربری – فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیچیده تکیه می‌کنند تا تجربیات کاربر را فراگیر کنند. در این فصل از کتاب Immersive Realm of Extended Reality، جنبه‌های فنی VR و AR را بررسی می‌کنیم و ملاحظات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را که زیربنای این فناوری‌ها هستند، بررسی می‌کنیم. ما همچنین اصول طراحی را بررسی خواهیم کرد که به ایجاد تجربیات همهجانبه، از مدل‌سازی سه بعدی تا طراحی رابط کاربری کمک می‌کند.

فصل یازدهم: ساخت اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی با یونیتی – یونیتی یکی از محبوب‌ترین موتور‌های بازی برای ایجاد اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی است. این فصل یونیتی را معرفی می‌کند، از جمله ویژگی‌های اساسی، معماری و گردش کار. سپس بررسی خواهیم کرد که چگونه می‌توان از Unity برای ساخت برنامه‌های VR استفاده کرد، در مورد اجزای مختلفی که یک پروژه VR معمولی را تشکیل می‌دهند و ملاحظات کلیدی که باید در هنگام توسعه برای VR در نظر گرفته شوند، بحث خواهیم کرد.

فصل ۱۲: ساخت و کسب درآمد از برنامه‌های VR و AR موفق – این فصل از کتاب Immersive Realm of Extended Reality، توصیه‌های عملی برای ساخت برنامه‌های کاربردی VR و AR موفق، از جمله نکاتی برای بازاریابی و کسب درآمد از این محصولات ارائه می‌دهد.

ما در مورد عوامل کلیدی مؤثر در موفقیت برنامه‌های VR و AR از جمله تجربه کاربر، طراحی و عملکرد صحبت خواهیم کرد. همچنین استراتژی‌های مختلفی را که می‌توان برای بازاریابی و کسب درآمد از برنامه‌های کاربردی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مانند تبلیغات، حمایت‌های مالی و خرید‌های درون‌برنامه‌ای استفاده کرد، بررسی خواهیم کرد.

فصل 12 کتاب Immersive Realm of Extended Reality

سرفصل‌های کتاب Immersive Realm of Extended Reality:

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Dedication Page
  • About the Author
  • About the Reviewer
  • Acknowledgement
  • Preface
  • Table of Contents
  • 1. Immersive Technology Promise and Potential
  • 2. The Psychology of Presence in Immersive Technologies
  • 3. Designing Immersive Experience
  • 4. Evolution of VR Hardware
  • 5. The Role of Al in AR, VR, and XR
  • 6. Business Landscape of AR, VR, and XR
  • 7. Applications of AR, VR, and XR in Healthcare
  • 8. Applications of AR, VR, and XR in Education
  • 9. Ethics in Immersive Technologies
  • 10. 3D Modeling and User Interface Design
  • 11. Building VR Applications with Unity
  • 12. Building and Monetizing Successful VR and AR Applications
  • Index

جهت دانلود کتاب Immersive Realm of Extended Reality می‌توانید پس از پرداخت، دریافت کنید.

فرمت کتاب

epub

ویرایش

First

ISBN

978-93-55517-227

تعداد صفحات

222

انتشارات

سال انتشار

حجم

9.48 مگابایت

نویسنده

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب Immersive Realm of Extended Reality”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید کتاب Immersive Realm of Extended Reality:

۲۶,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.
دسته‌یندی کتاب‌ها:
سبد خرید
به بالا بروید