کتاب Epic Content Marketing, 2nd Edition: Break Through the Clutter with a Different Story, Get the Most Out of Your Content, and Build a Community in Web (بازاریابی محتوایی حماسی، ویرایش دوم: با داستانی متفاوت از شلوغی عبور کنید، از محتوای خود بیشترین بهره را ببرید و یک جامعه در وب بسازید) در 5 قسمت مختلف مفاهیم مربوط به بازاریابی محتوایی را در قسمتهای مختلف دیجیتال مارکتینگ شرح میدهد.
در ادامه مقدمهای از کتاب Epic Content Marketing را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.
مقدمهای بر کتاب Epic Content Marketing:
زمانی که نگارش ویرایش دوم این کتاب را شروع کردیم، فکر کردیم که میتوانیم مانند اکثر نویسندگان نسخه دوم به آن نزدیک شویم – آمار را تازه کنیم و مشاهدات چاپ اول را به روز کنیم.
قبل از اینکه متوجه شویم که کافی نیست، به سمت فصل ۳ کتاب Epic Content Marketing پیش رفتیم. کل چشمانداز در ۱۰ سال گذشته به قدری تغییر کرده است که تجدید محتوا میتواند آسیبی به همراه داشته باشد. تصمیم گرفتیم همه چیز را دور بریزیم و از نو شروع کنیم.
درست است. ما مجبور شدیم این نسخه جدید بازاریابی محتوای حماسی را به طور کامل اصلاح کنیم. ما را اشتباه نگیرید… ستونهای محتوای کلیدی هنوز بخشی از این کتاب هستند، اما در یک دهه خیلی چیزها تغییر کرده است.
امروزه بازاریابی محتوا یک عنصر اصلی تقریباً در همه سازمانهای روی کره زمین است، از بزرگترین شرکتهای فناوری تا کوچکترین کارآفرینان محتوا.
آن را در نظر بگیرید و کانالهای اجتماعی جدید، فناوری بهبودیافته و خودکار، فرآیندهای محتوای نوآورانه و مدلهای کسبوکار تازه را به آن اضافه کنید – بهعلاوه یک جنبش کاملاً جدید به نام «اقتصاد خالق». اگر در بازاریابی محتوا تازه کار هستید، ما شما را تحت پوشش قرار میدهیم.
سه بخش اول کتاب Epic Content Marketing، چارچوبهای بازاریابی محتوا را که هر استراتژی بازاریابی محتوا نیاز دارد را پوشش میدهد. اما حتی برای بازاریابان محتوای کهنه کار، داستانها و مطالعات موردی جدیدی را مشاهده خواهید کرد که برخی از آخرین مفاهیم و کاربردها را نشان میدهد.
بخشهای پایانی کتاب Epic Content Marketing، عمیقتر به مکانیزم ارتقا و بهینهسازی محتوای شما میپردازد و فصلهای جدیدی را ارائه میکند که به تکنیکهایی مانند ایجاد جامعه و همچنین فناوریهای نوظهور مانند هوش مصنوعی میپردازد. ما همچنین به مفاهیم مهم در مورد خرید و فروش مشاغل محتوا و اندازهگیری بخشهای بازاریابی محتوا به روشهای مختلف میپردازیم.
شما چه یک کارآفرین محتوا باشید که برای برند شخصی خود محتوا تولید میکنید یا در یک سازمان بزرگ با استفاده از مهارتهای خود در مقیاس کار میکنید، از دیدگاه کاملاً جدید در ایجاد جامعه و تاکتیکهای بازاریابی جدید که Web۳ به جهان معرفی کرده است، بهرهمند خواهید شد.
سرفصلهای کتاب Epic Content Marketing:
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Dedication
- Contents
- Introduction
- Acknowledgments
- PART I Content Marketing-There and Back Again … and Again
- CHAPTER 1 What Is Content Marketing?
- CHAPTER 2 The History of Content Marketing
- CHAPTER 3 Why Content Marketing?
- CHAPTER 4 The Business Case for Content Marketing
- CHAPTER 5 Content Marketing: Interviews with Top Players
- PART II Defining Your Content Niche and Strategy
- CHAPTER 6 The Six Principles of Epic Content Marketing
- CHAPTER 7 Content Is the Asset; Subscription Is the Goal
- CHAPTER 8 The Audience Persona
- CHAPTER 9 Defining the Engagement Cycle
- CHAPTER 10 Becoming the Leading Source for Your Customers
- CHAPTER 11 The Content Marketing Mission Statement
- PART III Managing the Content Process
- CHAPTER 12 Building Your Editorial Calendar
- CHAPTER 13 Managing the Content Creation Process
- CHAPTER 14 Content Types
- CHAPTER 15 Finding Your Content Assets
- CHAPTER 16 The Content Platform
- CHAPTER 17 The Content Channel Plan in Action
- PART IV Making Content Work
- CHAPTER 18 Rented Land for Content Marketing
- CHAPTER 19 Alternative Content Promotion Techniques
- CHAPTER 20 Measuring the Impact of Your Content Marketing
- CHAPTER 21 Using Data to Optimize Content Performance
- CHAPTER 22 Al and ML in Epic Content Marketing
- CHAPTER 23 The Creator Economy
- CHAPTER 24 The Importance of Community and Superfans
- CHAPTER 25 Selling Your Content Company
- CHAPTER 26 Buying a Media Company and Audience
- PART V Web3
- CHAPTER 27 WTH Is Web3?
- CHAPTER 28 Social Tokens, NFTs, and the Metaverse
- PART VI What’s Next?
- CHAPTER 29 The Future of Content Marketing
- CHAPTER 30 The Evolution of Your Epic Story
- Index
جهت دانلود کتاب Epic Content Marketing میتوانید پس از پرداخت، دریافت کنید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.