کتاب Building Secure Automotive IoT Applications

  • کتاب Building Secure Automotive IoT Applications
  • بخش 1 کتاب Building Secure Automotive IoT Applications
  • بخش 2 کتاب Building Secure Automotive IoT Applications
  • بخش 3 کتاب Building Secure Automotive IoT Applications
  • بخش 4 کتاب Building Secure Automotive IoT Applications
  • بخش 5 کتاب Building Secure Automotive IoT Applications
کتاب Building Secure Automotive IoT Applications

خرید کتاب Building Secure Automotive IoT Applications:

۳۰,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.

کتاب Building Secure Automotive IoT Applications: Developing robust IoT solutions for next-gen automotive software (ایجاد برنامه‌های کاربردی اینترنت اشیا ایمن خودرو: توسعه راه حل‌های قوی اینترنت اشیا برای نرم‌افزارهای خودرویی نسل بعدی) یک راهنمای جامع برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار خودرو است که به دنبال ارتقای دانش خود در حوزه اینترنت اشیا (IoT) در خودرو هستند.

این کتاب با بررسی روندهای جاری در صنعت خودرو و شیفت به سمت کاربردهای IoT آغاز می‌شود و در ادامه به بررسی معماری‌های خودرو، روش‌های توسعه امن، و چرخه عمر کامل برنامه‌های کاربردی IoT خودرو می‌پردازد.

در ادامه مقدمه‌ای از کتاب Building Secure Automotive IoT Applications را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.

مقدمه‌ای بر کتاب Building Secure Automotive IoT Applications:

ادغام اینترنت اشیا (IoT) در صنعت خودرو، عصری از نوآوری و اتصال بی‌سابقه را پیش می‌برد. این کتاب، ایجاد برنامه‌های کاربردی اینترنت اشیاء ایمن خودرویی، برای ارائه درک کاملی از فناوری‌ها، معماری‌ها، رویکردهای امنیتی و شیوه‌های توسعه‌ای که این حوزه در حال تحول را تعریف می‌کنند، ساخته شده است. این به پنج بخش جامع ساختار یافته است که هم دانش نظری و هم بینش عملی را ارائه می‌دهد.

سفر با کاوش در روندهای فعلی خودرو و تغییر به سمت برنامه های کاربردی اینترنت اشیا آغاز می‌شود. خوانندگان بینش هایی را در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی که صنعت و زیرساخت های ضروری مورد نیاز برای اینترنت اشیا را متحول می‌کند، به دست خواهند آورد.

سپس تمرکز روی تکامل معماری خودروها معطوف می‌شود. در اینجا، انتقال از سیستم‌های مکانیکی سنتی به سیستم‌های پیچیده الکترونیکی و نرم‌افزاری یکپارچه، در کنار ابزارها و روش‌های مدرن مورد استفاده برای نمونه‌ای از موارد استفاده مبتنی بر عیب‌یابی خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

با درک اهمیت حیاتی امنیت سایبری، این کتاب به روش‌های توسعه ایمن برای اینترنت اشیا خودرو می‌پردازد. این تهدیدات جدید امنیت سایبری، روش‌های توسعه امن و مراحل عملی برای ایجاد محیط‌های توسعه امن را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، استراتژی‌های مدیریت ریسک در زنجیره تامین نرم‌افزار به تفصیل مورد بحث قرار گرفته‌اند.

کتاب Building Secure Automotive IoT Applications همچنین نگاهی دقیق به چرخه حیات برنامه‌های IoT خودرو ارائه می‌کند. این برنامه فرآیند نهایی طراحی، توسعه، استقرار و نگهداری این برنامه‌ها را پوشش می‌دهد و راهنمایی‌ها و استراتژی‌های عملی را برای پیاده‌سازی و مدیریت مؤثر ارائه می‌دهد.

در نهایت، کتاب Building Secure Automotive IoT Applications با تمرکز بر جنبه های منحصر به فرد توسعه نرم‌افزار خودرو، این بینش ها را ترکیب می‌کند. این به شیوه‌های مهندسی ضروری می‌پردازد، راهنمایی‌هایی را برای مهندسین در حال انتقال به حوزه خودرو ارائه می‌دهد، و در مورد ماهیت مشارکتی توسعه، از جمله ملاحظات نظارتی بحث می‌کند.

هدف کتاب Building Secure Automotive IoT Applications این است که راهنمای قطعی برای حرفه ای ها و علاقه مندان به طور یکسان باشد و دانش نظری عمیق را با توصیه های عملی ترکیب کند. چه یک کهنه کار در صنعت باشید و چه تازه وارد، اطلاعات ارزشمندی را برای کمک به شما در جهت یابی و موفقیت در دنیای پویا اینترنت اشیاء خودرو پیدا خواهید کرد.

کتاب Building Secure Automotive IoT Applications برای چه کسی است؟

اگر به عنوان یک مهندس نرم‌افزار خودرو با تمرکز بر توسعه تعبیه شده کار کرده‌اید، اما می‌خواهید در مورد رشد توسعه اینترنت اشیا بیاموزید، این کتاب برای شما مناسب است.

اگر توسعه‌دهنده نرم‌افزار اینترنت اشیا هستید اما می‌خواهید توسعه خودرو را یاد بگیرید، کتاب Building Secure Automotive IoT Applications برای شما مناسب است. این کتاب یک منبع عالی برای کمک به شما در رشد تخصص نرم‌افزار خودرو و آماده شدن برای یک حرفه جدید در توسعه اینترنت اشیا خودرو است.

آنچه کتاب Building Secure Automotive IoT Applications پوشش می‌دهد:

فصل 1، روندهای فناوری خودرو، خواننده را با روندهای خودرو آشنا می‌کند و چگونگی تغییر صنعت خودرو برای پشتیبانی از موارد استفاده جدید برای اینترنت اشیاء خودرو را توضیح می‌دهد.

این فصل از کتاب Building Secure Automotive IoT Applications، مروری بر روندهای فناوری که اینترنت اشیاء را قادر می‌سازد به خواننده ارائه می‌دهد و اصطلاحات و مفاهیم مرتبط را معرفی می‌کند.

فصل 2، معرفی موارد استفاده از اینترنت اشیاء خودرو، چندین مورد استفاده از اینترنت اشیاء خودرو را معرفی می‌کند که به طور قابل توجهی عملکرد خودرو و ایمنی راننده را از طریق خدمات خودروی متصل، ADAS، و تجربیات شخصی‌سازی شده در خودرو افزایش می‌دهد.

برخی از این موارد استفاده در سرتاسر کتاب Building Secure Automotive IoT Applications در فصل‌های مختلف ارجاع داده می‌شود تا به خواننده اجازه دهد تا موضوعات مختلف در مورد توسعه برنامه‌های اینترنت اشیاء خودرویی را دنبال کند.

فصل 3، معماری و چارچوب خودرو، تکامل معماری خودرو را پوشش می‌دهد که بیش از دو دهه را در بر می‌گیرد و سفر آن را از سیستم‌های توزیع‌شده به رویکردهای یکپارچه ردیابی می‌کند.

ما فناوری‌ها و چارچوب‌های ضروری مانند Hypervisor، AUTOSAR Classic و Adaptive AUTOSAR را بررسی می‌کنیم و نقش‌های آن‌ها را در طراحی خودروهای مدرن با هم مقایسه می‌کنیم. موضوعات کلیدی شامل مقیاس معماری خودرو و چارچوب های استانداردی است که از معماری خودرو و چشم انداز اینترنت اشیا پشتیبانی می‌کند.

فصل 4، عیب‌یابی خودرو، پروتکل‌های تشخیصی کلیدی را در سیستم‌های خودروی مدرن معرفی می‌کند: خدمات تشخیصی یکپارچه (UDS) و تشخیص از طریق پروتکل اینترنت (DoIP)، یکپارچه شده با AUTOSAR.

ما UDS را برای تشخیص همه‌کاره خودرو و به‌روزرسانی‌های میان‌افزار در سرتاسر سکوهای ارتباطی بررسی می‌کنیم و در DoIP برای ارتباطات تشخیصی پرسرعت از طریق شبکه‌ها که برای نگهداری پیش‌بینی‌کننده حیاتی است، کاوش می‌کنیم.

ما در مورد جریان ارتباط تشخیصی و اجزای تشخیص از راه دور در سیستم‌های مبتنی بر AUTOSAR بحث می‌کنیم و بر مدیریت خدمات پیشرفته برای افزایش انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری تأکید می‌کنیم. این پروتکل‌ها تشخیص کارآمد، قابل اعتماد و ایمن خودرو را در منظره خودروهای متصل امروزی تضمین می‌کنند.

فصل 5، موج بعدی تشخیص خودرو، چشم انداز در حال تکامل عیب‌یابی وسایل نقلیه را پوشش می‌دهد تا نیازهای وسایل نقلیه مدرن، از جمله برنامه‌های اینترنت اشیا را برآورده کند. UDS محدودیت‌هایی در انطباق با وسایل نقلیه نرم‌افزاری پویا دارد که نیاز به یک پروتکل انعطاف‌پذیرتر را برمی‌انگیزد.

عیب‌یابی خودروهای سرویس گرا (SOVD) را وارد کنید، نسل بعدی پروتکل‌های تشخیصی که برای وسایل نقلیه مدرن طراحی شده است.

این فصل از کتاب Building Secure Automotive IoT Applications، بینش‌هایی در مورد SOVD، از جمله نمایش و مقایسه با UDS ارائه می‌دهد. موضوعات کلیدی تحت پوشش عبارتند از ضرورت فراتر از UDS، نگاهی عمیق به SOVD، و نمایش کاربرد آن.

فصل 6، بررسی فرآیندهای توسعه ایمن برای اینترنت اشیاء خودرو، بررسی می‌کند که چگونه اینترنت اشیاء خودرویی تهدیدات جدید امنیت سایبری را به ارمغان می‌آورد و به این ترتیب نیاز به امنیت سایبری و ایجاد فرآیندهای توسعه نرم‌افزار ایمن وجود دارد.

این فصل از کتاب Building Secure Automotive IoT Applications، فرآیندهای امنیتی و متدولوژی‌های توسعه نرم‌افزار از جمله ISO/SAE 21434، ASPICE برای امنیت سایبری، چارچوب امنیت سایبری NIST، ISO 27001، OWASP و DevSecOps را مورد بحث قرار می‌دهد. علاوه بر این، فعالیت های امنیت سایبری خاص در چرخه عمر توسعه نرم‌افزار امن ارائه شده است.

فصل 7، ایجاد یک پلت فرم توسعه نرم‌افزار ایمن، نحوه ایجاد یک سکوی توسعه نرم‌افزار ایمن را برای کمک به توسعه نرم‌افزار ایمن برای اینترنت اشیاء خودرو نشان می‌دهد.

این فصل راهنمای عملی گام‌به‌گام در مورد چگونگی ایجاد چنین سکویی را ارائه می‌دهد و مزایای استفاده از این رویکرد پلت فرم را توضیح می‌دهد. علاوه بر این، چندین رویکرد مختلف تست امنیت برنامه، و همچنین نحوه مدیریت آسیب‌پذیری و نحوه خودکارسازی تست امنیتی توضیح داده شده است.

فصل 8، ایمن سازی زنجیره تامین نرم‌افزار، خطرات موجود در زنجیره تامین نرم‌افزار را به دلیل انبوهی از نرم‌افزارها برای موارد استفاده از اینترنت اشیاء خودرویی که از طریق آن ارائه می‌شود، مورد بحث قرار می‌دهد و چندین پیشنهاد عملی در مورد نحوه رسیدگی به خطرات ارائه می‌دهد.

به عنوان مثال، موضوعات مربوط به توافقنامه توسعه رابط امنیت سایبری (CIAD)، ارزیابی‌های امنیتی فروشنده، نرم‌افزار منبع باز، و لایحه مواد نرم‌افزاری (SBOM) پوشش داده خواهد شد.

فصل 9، طراحی سیستم یک برنامه IoT خودرو، جزئیات طراحی سیستم انتها به انتها مورد استفاده از تشخیص از راه دور خودرو را شرح می‌دهد.

این توازن حیاتی مطلوبیت، امکان‌پذیری و دوام در طراحی سیستم را بررسی می‌کند و بر رویکرد کاربر محور تأکید دارد. این یک نمای کلی جامع از اجزای سیستم، از دروازه‌های مخابراتی گرفته تا پلتفرم‌های ابری، جزئیات فناوری‌ها و ملاحظات طراحی مربوطه را ارائه می‌کند.

فصل 10، توسعه یک برنامه IoT خودرو، طراحی نرم‌افزار و فرآیند توسعه برنامه های کاربردی اینترنت اشیاء خودرو را بررسی می‌کند. این مدل‌های استقرار باطن ابر، مدل‌های خدمات و معماری برنامه‌های اینترنت اشیا را پوشش می‌دهد.

این فصل از کتاب Building Secure Automotive IoT Applications، اجزای نرم‌افزاری را برای دروازه‌های ابری و تله‌ماتیک خودرو توضیح می‌دهد و بر اهمیت تشخیص از راه دور و تعمیر و نگهداری پیش‌بینی تأکید می‌کند. همچنین در مورد فرآیند توسعه ابر و نرم‌افزارهای جاسازی شده بحث می‌کند و تفاوت ها و ملاحظات کلیدی را برجسته می‌کند.

فصل 11، استقرار و نگهداری یک برنامه IoT خودرو، به استقرار و نگهداری برنامه های IoT خودرو می‌پردازد و بر چرخه عمر DevSecOps تأکید می‌کند.

این فصل از کتاب Building Secure Automotive IoT Applications، به جزئیات فعالیت‌ها، ابزارها و تعاملات در طول فرآیند می‌پردازد و چگونگی ایجاد و مدیریت خطوط لوله استقرار را در تمام مراحل نشان می‌دهد.

همچنین یکپارچه‌سازی امنیتی، کدگذاری، ساخت، آزمایش، انتشار، استقرار، بهره‌برداری و نظارت را پوشش می‌دهد و راهنمای جامعی برای اطمینان از استقرار سریع و حفظ استانداردهای با کیفیت بالا در برنامه‌های IoT خودرو ارائه می‌کند.

فصل 12، فرآیندها و شیوه‌ها، فرآیندها و شیوه‌های توسعه نرم‌افزار IoT خودرو را بررسی می‌کند. این Automotive SPICE®، ایمنی عملکردی (ISO 26262) و سایر فرآیندهای کلیدی مانند DFMEA و 5 Why Root Cause Analysis را پوشش می‌دهد. بر اهمیت فرآیندها در دستیابی به نرم‌افزار با کیفیت بالا تأکید می‌کند و بینش‌هایی را در مورد کاربرد عملی آنها ارائه می‌دهد.

این فصل از کتاب Building Secure Automotive IoT Applications، همچنین چالش ها و مزایای اتخاذ این فرآیندها را مورد بحث قرار می‌دهد و نقش آنها را در تضمین ایمنی، قابلیت اطمینان و بهبود مستمر در مهندسی نرم‌افزار خودرو برجسته می‌کند.

فصل 13، توسعه IoT خودروی جاسازی شده، به بررسی توسعه تعبیه شده برای برنامه‌های کاربردی اینترنت اشیاء خودرو می‌پردازد.

مفاهیم ضروری مهندسی برق، درایورهای دستگاه، مدیریت حافظه و شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) را پوشش می‌دهد. این فصل از کتاب Building Secure Automotive IoT Applications، همچنین به سیستم‌های عامل خودرو، هایپروایزر و اکوسیستم توسعه نرم‌افزار می‌پردازد و بر اهمیت همکاری و مدیریت تامین‌کننده در صنعت خودرو تاکید می‌کند.

فصل 14، اندیشه‌های نهایی، دیدگاه‌ها و بینش‌های نویسندگان را بر اساس تجربیات آنها ارائه می‌دهد. سپس کتاب را خلاصه می‌کند تا به شما نشان دهد که چگونه همه چیز به هم متصل است.

سرفصل‌های کتاب Building Secure Automotive IoT Applications:

  • Foreword
  • Contributors
  • Preface
  • Part 1: Introduction to Automotive IoT
    • Chapter 1: Automotive Technology Trends
    • Chapter 2: Introducing Automotive IoT Use Cases
  • Part 2: Vehicle Architectures
    • Chapter 3: Vehicle Architecture and Frameworks
    • Chapter 4: Vehicle Diagnostics
    • Chapter 5: Next Wave of Vehicle Diagnostics
  • Part 3: Secure Development for Automotive IoT
    • Chapter 6: Exploring Secure Development Processes for Automotive IoT
    • Chapter 7: Establishing a Secure Software Development Platform
    • Chapter 8: Securing the Software Supply Chain
  • Part 4: Automotive IoT Application Life Cycle
    • Chapter 9: System Design of an Automotive IoT Application
    • Chapter 10: Developing an Automotive IoT Application
    • Chapter 11: Deploying and Maintaining an Automotive IoT Application
  • Part 5: Automotive Software Insights
    • Chapter 12: Processes and Practices
    • Chapter 13: Embedded Automotive IoT Development
    • Chapter 14: Final Thoughts
  • Index
  • Other Books You May Enjoy

جهت دانلود کتاب Building Secure Automotive IoT Applications می‌توانید پس از پرداخت، دریافت کنید.

فرمت کتاب

epub

ویرایش

First

ISBN

978-1-83546-550-9

تعداد صفحات

358

انتشارات

سال انتشار

حجم

15.51 مگابابت

نویسنده

, , ,

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب Building Secure Automotive IoT Applications”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید کتاب Building Secure Automotive IoT Applications:

۳۰,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.
دسته‌یندی کتاب‌ها:
سبد خرید
اسکرول به بالا