کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions

  • کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions
  • بخش 1 کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions
  • بخش 2 کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions
  • بخش 3 کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions
کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions

خرید کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions:

۳۰,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.

کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions: A practical guide to designing enterprise-grade LLMs (راه حل های چت جی پی تی سازمانی برای تجربه کاربری: راهنمای عملی برای طراحی LLM های درجه سازمانی) به شما این امکان را می‌دهد که در طراحی موارد استفاده مؤثر تسلط داشته باشید و دستورالعمل‌های UX را از طریق یک تجربه یادگیری جذاب تطبیق دهید.

کشف کنید که چگونه می‌توانید محتوای خود را برای موفقیت با تنظیم تعاملات متناسب با صدا، سبک و لحن مخاطب خود با استفاده از مهندسی سریع و تنظیم دقیق آماده کنید. برای متخصصان UX، این کتاب کلید تثبیت تخصص شما در این زمینه در حال تحول است.

در ادامه مقدمه‌ای از کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.

مقدمه‌ای بر کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions:

این کتاب تخصص تجربه کاربری (UX) را با ChatGPT و مدل‌های زبانی بزرگ مرتبط (LLM) ترکیب می‌کند تا برنامه‌های کاربردی سطح سازمانی ایجاد کند که بتوانند مشکلات واقعی کسب‌وکار را حل کنند. این کار به گونه‌ای انجام می‌شود که تقریباً تمام آموخته‌های کتاب‌ها همچنان با تکامل و پیشرفت آخرین LLM‌ها اعمال خواهد شد. ما بر ادغام LLM با راه‌حل‌های تجاری تمرکز می‌کنیم.

کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions شامل ایجاد چت‌بات‌های مشتری برای خدمات مشتری، ایجاد راه‌حل‌های توصیه‌گر برای ارائه پیشنهادات برای فروش و خدمات، انتخاب خرید، حل سایر مشکلات تجاری در هر عمودی، یا کمک به ایجاد راه‌حل‌های پشت پرده مؤثرتر که حاوی UX کمی یا بدون UX هستند، می‌شود.

ما علم و هنر طراحی UI و روش‌ها، تکنیک‌ها و توصیه‌های تحقیقاتی را برای کاربردی، قابل استفاده، ضروری و جذاب کردن راه‌حل‌های LLM به کار می‌بریم. نکات و رازهای تخصصی در مورد اعمال UX در هر مرحله از طراحی راه‌حل‌های LLM در مقیاس به اشتراک گذاشته می‌شود. تقریباً هیچ یک از این مطالب در اینترنت یا در سایت‌های فروشنده به اشتراک گذاشته نشده است، بنابراین یک منبع منحصر به فرد برای جامعه طراحی و مجاور طراحی است.

بیشتر بخوایند: کتاب LLMs and Generative AI for Healthcare

کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions برای چه کسانی مناسب است این کتاب برای افرادی که علاقه‌مند به افزایش دانش و مهارت‌های خود در طراحی UI/UX هستند و به دنبال یک راهنمای جامع برای ادغام آخرین فناوری‌ها برای اعمال اصول UX برای ایجاد راه‌حل‌های مبتنی بر ChatGPT در سطح سازمانی هستند، جذاب خواهد بود.

کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions برای طراحان باتجربه که به دنبال گسترش دانش خود هستند،

همچنین نویسندگان، زبان‌شناسان، مدیران محصول و مهندسان آشنا با طراحی که نیاز دارند اصول طراحی UI/UX را در مورد ChatGPT بدانند، مناسب است. کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions رویکردی محور طراحی برای تولید راه‌حل‌های مبتنی بر ChatGPT برای حل مشکلات تجاری یا “سازمانی” دنبال می‌کند.

کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions به تصمیم‌گیری و اولویت‌بندی موارد استفاده مشتری برای هوش مصنوعی تولیدکننده، تسریع ارزش از یک LLM، گسترش پلتفرم برای خدمت به نیازهای مشتری و توضیح نظارت و بهبود کیفیت آن سرویس کمک می‌کند. یادگیری این مهارت‌ها به شما قدرت‌های فوق‌العاده طراحی هوش مصنوعی گفتگو را می‌دهد.

یک راه‌حل مبتنی بر ChatGPT در سطح سازمانی یا تجاری باید بر ارائه یک مهارت منحصر به فرد به مشتریان، چیزی هوشمندتر و متمرکزتر از آنچه می‌توانند از هوش مصنوعی تولیدکننده عمومی دریافت کنند، تمرکز کند. برای تصور و ایجاد راه‌حل‌های مبتنی بر LLM در سطح جهانی، کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions برای شما مناسب است.

موضوعاتی که کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions پوشش می‌دهد:

فصل 1، تشخیص قدرت طراحی در ChatGPT، با یک مقدمه کوتاه در مورد رابطه بین طراحی و LLM، از جمله هنر و علم UX و تاریخچه LLM آغاز می‌شود. چارچوب‌های مختلف طراحی برای استقرار یک LLM، از جمله یک رابط کاربری چت، یک رابط کاربری ترکیبی که شامل چت با رابط‌های کاربری گرافیکی، رابط‌های کاربری توصیه‌گر که تعاملی نیستند، و طراحی‌هایی که برای کار در پشت صحنه با راه‌حل‌های بک‌اند در نظر گرفته شده‌اند، مورد بحث قرار می‌گیرد. یک آزمایش عملی کوچک برای ساخت یک مدل ساده با استفاده از یک زمین بازی بدون کد وجود دارد.

فصل 2، انجام تحقیق مؤثر کاربر، نکات و ترفندهای بسیاری را برای استفاده از برخی از مهم‌ترین ابزارهای تحقیق کاربر برای ارزیابی افزودن ChatGPT و LLM به راه‌حل‌های سازمانی ارائه می‌دهد. ما روش‌هایی مانند نظرسنجی‌ها، تحلیل نیازها، مصاحبه‌ها و کاوش در داده‌ها برای ایجاد یک تحلیل گفتگو را پوشش می‌دهیم.

فصل 3، شناسایی موارد استفاده بهینه برای ChatGPT، نحوه شناسایی طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌هایی که یک LLM می‌تواند به آنها ارزش افزوده کند را آموزش می‌دهد و توضیح می‌دهد که چه زمانی یک LLM برای یک مورد استفاده مناسب نیست. ما به طور خلاصه طراحی مورد استفاده کلاسیک را پوشش می‌دهیم و سپس وقت خود را صرف همسو کردن قابلیت‌های یک LLM با اهداف کاربر می‌کنیم. ما اطمینان می‌دهیم که محدودیت‌ها و تعصبات ChatGPT را می‌دانید و نحوه برخورد با پاسخ‌های نامناسب را نیز می‌دانید.

فصل 4، امتیازدهی به داستان‌ها، به شما کمک می‌کند تا در اولویت‌بندی داستان‌های کاربر متخصص شوید. این فصل از کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions، همچنین پس از ارائه یک محصول یا سرویس به مشتریان ارزشمند است. شما یاد خواهید گرفت که به‌روزرسانی‌ها، وصله‌ها و رفع اشکال را اولویت‌بندی کنید تا مشتری بیشترین ارزش را از تلاش‌های تیم دریافت کند.

شما قادر خواهید بود اولویت‌های مشتری را با هزینه توسعه متعادل کنید و تصمیمات عقلانی برای کمک به برنامه‌ریزی و ارائه بیشترین ارزش با کمترین هزینه بگیرید. این فصل از کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions، به زبان ساده توضیح می‌دهد که چگونه برخی از ابزارهای خاص چابک را برای اولویت‌بندی تمام این کارها اعمال کنید. هیچ جاده‌ای بدون دست‌انداز نیست، اما ما برخی از پیچیدگی‌ها را به اشتراک می‌گذاریم تا بتوانید با موفقیت با کل تیم این مسیریابی را انجام دهید.

فصل 5، تعریف تجربه مطلوب، آخرین فصل قبل از جدی شدن در مورد کارکردهای داخلی ChatGPT است. شما عوامل خاص، مسائل طراحی و راه‌حل‌هایی را برای طیف کاملی از زمینه‌های استفاده کشف خواهید کرد.

این موارد شامل تجربیات چت، رابط‌های کاربری ترکیبی (یک رابط کاربری گرافیکی با هوش چت ادغام شده)، رابط‌های کاربری توصیه‌گر و راه‌حل‌های بک‌اند (آنهایی بدون رابط کاربری رو به مشتری) می‌شود. ما ملاحظات فراگیر برای این تجربیات مطلوب را بررسی خواهیم کرد و اطمینان حاصل می‌کنیم که می‌دانید چگونه در هنگام ایجاد اعتماد و رسیدگی به امنیت در هر یک از این راه‌حل‌ها، دسترسی و بین‌المللی‌سازی را مدیریت کنید.

فصل 6، جمع‌آوری داده‌ها – محتوا پادشاه است، به ماهیت پیچیده داده‌های سازمانی که برای ایجاد یک راه‌حل ChatGPT مبتنی بر نیازهای مشتریان اساسی است، می‌پردازد. بررسی کنید که چگونه منابع داده مانند پایگاه‌های دانش، پایگاه‌های داده، صفحات گسترده و سیستم‌های دیگر منبعی از حقیقت را فراهم می‌کنند.

این امر به اتصال مشتریان به اقدامات کمک می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه افراد محصول مانند شما می‌توانند در این مرحله مشارکت کنند. فعالیت‌های عملی و یک مطالعه موردی در مورد حاشیه‌نویسی و پاکسازی داده‌ها به توضیح نکات کلیدی کمک می‌کنند. ما نسل تقویت‌شده بازیابی را پوشش خواهیم داد تا به پر کردن شکاف بین منابع داده گسترده یک سازمان و LLM کمک کنیم.

فصل 7، مهندسی سریع، شما را در ایجاد دستورالعملی که ارتباطات از LLM به مشتری را کنترل، تطبیق و شخصی‌سازی می‌کند، آموزش می‌دهد. شما تفاوت بین سریع‌هایی را که هر کسی می‌تواند به یک LLM بدهد و ماهیت دقیق‌تر سریع‌های آموزشی برای راه‌حل‌های سازمانی یاد خواهید گرفت.

فصل 8، تنظیم دقیق، آنچه در فرآیند تنظیم دقیق اتفاق می‌افتد را توضیح می‌دهد، یک آموزش در مورد نحوه شروع تنظیم دقیق ارائه می‌دهد و مطالعه موردی عمیق ما را ادامه می‌دهد. روش‌های مختلفی برای اعمال هنگام آموزش مدل‌ها به شما نشان داده خواهد شد. این شامل یک تمرین عملی برای تنظیم دقیق یک چت‌بات بسیار کنایه‌آمیز است.

فصل 9، دستورالعمل‌ها و روش‌های اکتشافی، فراتر از ماهیت فنی طراحی ChatGPT برای بررسی نحوه تفسیر سبک، لحن و صدا ChatGPT قدم برمی‌دارد. دستورالعمل‌ها و روش‌های اکتشافی ضروری اقتباس شده و اعمال شده برای ارزیابی راه‌حل‌های ChatGPT بررسی می‌شوند تا بتوانید نحوه استفاده از تفکر طراحی برای ایجاد وضوح در خروجی از راه‌حل‌های LLM خود را یاد بگیرید. ده‌ها مثال همراه با یک مطالعه موردی و سریع‌های مثالی که مجموعه روش‌های اکتشافی پوشش داده شده در این فصل از کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions، را به هم پیوند می‌دهند، ارائه می‌شود.

فصل 10، نظارت و ارزیابی، بر دانستن اینکه آیا راه‌حل خوب عمل می‌کند تمرکز دارد. این فصل از کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions، ارزیابی موفقیت‌ها و شکست‌ها، تعریف کیفیت و قضاوت در مورد اینکه آیا UX بهبود می‌یابد را پوشش می‌دهد.

رویکرد ما یکی از مراقبت و تغذیه است، به دنبال چرخه زندگی یادگیری از کاربران محصول و بازخورد هرگونه آموخته‌ها برای رشد و بلوغ آن است. اقدامات آماری عملکرد مدل، معیارهای کیفیت کاربر و روش‌های ارزیابی اکتشافی، همراه با نکاتی در مورد بهبود کیفیت، پوشش داده می‌شوند.

فصل 11، فرآیند، بر تطبیق روش‌های سنتی چابک و مدرن توسعه برای نیازهای تعاملی‌تر و محور مشتری برای بهبود سریع راه‌حل‌های ChatGPT تمرکز دارد. ما استراتژی‌های عملی برای ادغام یک رویکرد مراقبت و تغذیه در توسعه سنتی چابک یا چابک‌مانند در حالی که توضیح می‌دهیم چرا باید برای یک چرخه عمر بهبود مداوم طرفداری کنید، پوشش می‌دهیم.

فصل 12، نتیجه‌گیری، فصل پایانی کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions است و پیشنهادات و مربیگری اضافی برای جمع‌بندی کل چرخه عمر پوشش داده شده در این کتاب برای آماده‌سازی شما برای موفقیت ارائه می‌دهد.

سرفصل‌های کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions:

  • UX for Enterprise ChatGPT Solutions
  • Foreword
  • Acknowledgment
  • Contributors
  • About the author
  • About the reviewers
  • Preface
  • Part 1: UX Foundation for Enterprise ChatGPT
    • Chapter 1: Recognizing the Power of Design in ChatGPT
    • Chapter 2: Conducting Effective User Research
    • Chapter 3: Identifying Optimal Use Cases for ChatGPT
    • Chapter 4: Scoring Stories
    • Chapter 5: Defining the Desired Experience
  • Part 2: Designing
    • Chapter 6: Gathering Data – Content is King
    • Chapter 7: Prompt Engineering
    • Chapter 8: Fine-Tuning
  • Part 3: Care and Feeding
    • Chapter 9: Guidelines and Heuristics
    • Chapter 10: Monitoring and Evaluation
    • Chapter 11: Process
    • Chapter 12: Conclusion
  • Index
  • Other Books You May Enjoy

جهت دانلود کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions می‌توانید پس از پرداخت، دریافت کنید.

فرمت کتاب

epub

ویرایش

First

ISBN

978-1-83546-119-8

تعداد صفحات

446

انتشارات

سال انتشار

حجم

16.10 مگابایت

نویسنده

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید کتاب UX for Enterprise ChatGPT Solutions:

۳۰,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.
دسته‌یندی کتاب‌ها:
سبد خرید
اسکرول به بالا