کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5

  • کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5
  • بخش 1 کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5
  • بخش 2 کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5
  • بخش 3 کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5
  • بخش 4 کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5
کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5

خرید کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5:

۳۰,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.

کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5: Unleash the power of AI for next-gen game development with UE5 by using Blueprints and C++ (هوش مصنوعی در آنریل انجین 5: رهاسازی قدرت هوش مصنوعی برای توسعه بازی های نسل بعدی با UE5 با استفاده از بلوپرینت و C++) یک راهنمای جامع است که به توسعه‌دهندگان بازی کمک می‌کند تا از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد تجربیات بازی‌کردنی واقع‌گرایانه‌تر و پیچیده‌تر در موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 استفاده کنند.

کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5 با استفاده از زبان ساده و مثال‌های عملی، مفاهیم پیچیده هوش مصنوعی را به توسعه‌دهندگان معرفی می‌کند و به آن‌ها نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با استفاده از ابزارهای قدرتمند آنریل انجین 5 مانند بلوپرینت و C++، شخصیت‌های هوشمندی ایجاد کرد که به صورت پویا با محیط اطراف خود تعامل داشته باشند.

در ادامه مقدمه‌ای از کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5 را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.

مقدمه‌ای بر کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5:

از همان آغاز، هوش مصنوعی (AI) چشم‌انداز توسعه بازی را متحول کرده و تجربیاتی غنی و غوطه‌ور را برای بازیکنان ارائه کرده است که زمانی تصور می‌شد در قلمرو داستان‌های علمی تخیلی باشد.

برخلاف سایر روش‌های توسعه بازی، که در آن رویدادهای از پیش تعیین‌شده تعاملات بازیکن را سفت و سخت‌تر می‌کنند، هوش مصنوعی سطحی از غیرقابل پیش‌بینی بودن و پاسخگویی را معرفی می‌کند که دنیای مجازی را زنده می‌کند.

در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های فناوری هوش مصنوعی آن را در دسترس‌تر و آسان‌تر برای پیاده‌سازی کرده است، که منجر به افزایش بازی‌های هوشمند در ژانرهای مختلف شده است. این تکامل هوش مصنوعی را به سنگ بنای توسعه بازی‌های مدرن تبدیل کرده است، و میلیون‌ها بازیکن هر روز از تعاملات هوشمندانه‌تر و جذاب‌تر در بازی‌های مورد علاقه خود بهره‌مند می‌شوند.

آنریل انجین به عنوان یک پلتفرم پیشرفته برای توسعه‌دهندگان برجسته است که به دنبال بهره‌برداری از قدرت هوش مصنوعی در پروژه‌های خود هستند. با مجموعه‌ای قدرتمند از ابزارها و ویژگی‌های مخصوص توسعه هوش مصنوعی – مانند درختان رفتاری و سیستم ناوبری – آنریل انجین به سازندگان امکان می‌دهد سیستم‌های هوش مصنوعی پیچیده‌ای بسازند که گیم‌پلی و تعامل بازیکن را بهبود می‌بخشند.

اگر آماده هستید تا دنیای توسعه هوش مصنوعی و پتانسیل آن برای بهبود بازی‌های خود را کشف کنید، زمان مناسبی برای عمیق شدن در این کار است!

بیشتر بخوانید: کتاب Game Design Workshop

کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما یک برنامه‌نویس بازی، یا به طور خاص یک توسعه‌دهنده آنریل انجین هستید، با دانش کم یا بدون دانش از سیستم‌های هوش مصنوعی بازی‌های ویدیویی، و می‌خواهید به طور عمیق به این موضوع بپردازید، کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5 برای شما مناسب است.

توسعه‌دهندگانی که در موتورهای بازی دیگر مهارت دارند و به درک اصول چارچوب هوش مصنوعی آنریل علاقه‌مند هستند نیز از کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5 بهره‌مند خواهند شد؛ با این حال، دانش اولیه آنریل انجین و C++ قویاً توصیه می‌شود.

علاقه به منطق گیم‌پلی به شما کمک می‌کند تا بیشترین بهره را از این کتاب ببرید.

موضوعات پوشش داده شده در کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5:

فصل 1، شروع کار با توسعه بازی‌های هوش مصنوعی: به آرامی شما را با قلمرو توسعه بازی‌های هوش مصنوعی آشنا می‌کند، با شروع از درک اصول اولیه رفتار هوش مصنوعی.

فصل 2، معرفی سیستم هوش مصنوعی آنریل انجین: شما را با عناصر اصلی هوش مصنوعی گنجانده شده در چارچوب گیم‌پلی آنریل انجین، مانند درختان رفتاری، سیستم ناوبری و سیستم ادراک، آشنا می‌کند.

فصل 3، ارائه سیستم ناوبری آنریل انجین: شما را با قابلیت‌های قدرتمند ناوبری در آنریل انجین، از جمله مفاهیم کلیدی مانند تولید مش ناوبری و الگوریتم‌های یافتن مسیر، آشنا می‌کند.

فصل 4، تنظیم مش ناوبری: تکنیک‌های عملی ضروری برای پیاده‌سازی یک مش ناوبری با استفاده از آنریل انجین را پوشش می‌دهد، با شروع از یک پروژه مشخص.

فصل 5، بهبود ناوبری عامل: شما را با الگوریتم‌های یکپارچه‌سازی آشنا می‌کند که حرکت و تعامل عوامل هوش مصنوعی را در محیط‌های پیچیده بهینه می‌کنند.

فصل 6، بهینه‌سازی سیستم ناوبری: برخی از استراتژی‌ها و تکنیک‌ها برای به حداکثر رساندن عملکرد و کارایی سیستم ناوبری در آنریل انجین را ارائه می‌دهد.

فصل 7، معرفی درختان رفتاری: شما را با سیستم قدرتمند و همه کاره درختان رفتاری در چارچوب آنریل انجین آشنا می‌کند.

فصل 8، تنظیم یک درخت رفتاری: شما را در مراحل اساسی ایجاد و پیکربندی یک درخت رفتاری برای هدایت یک عامل هوش مصنوعی در آنریل انجین راهنمایی می‌کند.

فصل 9، گسترش درختان رفتاری: کاوش عمیقی از تکنیک‌های پیشرفته برای گسترش قابلیت‌های درختان رفتاری برای ایجاد رفتارها و تعاملات پیچیده‌تر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد.

فصل 10، بهبود عوامل با سیستم ادراک: نحوه استفاده از قدرت سیستم ادراک آنریل انجین برای افزایش پاسخگویی عوامل هوش مصنوعی در محیط‌های مجازی را نشان می‌دهد.

فصل 11، درک سیستم پرس‌وجوی محیط: توضیح جامع و مفصلی از سیستم پرس‌وجوی محیط در چارچوب آنریل انجین را ارائه می‌دهد.

فصل 12، استفاده از ماشین‌های حالت سلسله مراتبی با درختان حالت: شما را با سیستم StateTree برای پیاده‌سازی ماشین‌های حالت سلسله مراتبی در آنریل انجین آشنا می‌کند.

فصل 13، پیاده‌سازی محاسبات داده‌گرا با Mass: چارچوب MassEntity را معرفی می‌کند، که از طریق آن قادر خواهید بود محاسبات داده‌گرای کارآمد و مقیاس‌پذیر را پیاده‌سازی کنید.

فصل 14، پیاده‌سازی عناصر قابل تعامل با اشیاء هوشمند: اشیاء هوشمند را معرفی می‌کند و نحوه ادغام آن‌ها در یک محیط آنریل انجین را نشان می‌دهد.

ضمیمه کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5 – درک C++ در آنریل انجین: به مفاهیم و اصول بنیادی استفاده از زبان برنامه‌نویسی C++ در چارچوب آنریل انجین می‌پردازد.

سرفصل‌های کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5:

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright and Credits
  • Contributors
  • Table of Contents
  • Preface
  • Part 1: Introducing Artificial Intelligence in Games
    • Chapter 1: Getting Started with Al Game Development
    • Chapter 2: Introducing the Unreal Engine Al System
  • Part 2: Understanding the Navigation System
    • Chapter 3: Presenting the Unreal Engine Navigation System
    • Chapter 4: Setting Up a Navigation Mesh
    • Chapter 5: Improving Agent Navigation
    • Chapter 6: Optimizing the Navigation System
  • Part 3: Working with Decision Making
    • Chapter 7: Introducing Behavior Trees
    • Chapter 8: Setting Up a Behavior Tree
    • Chapter 9: Extending Behavior Trees
    • Chapter 10: Improving Agents with the Perception System
    • Chapter 11: Understanding the Environment Query System
  • Part 4: Exploring Advanced Topics
    • Chapter 12: Using Hierarchical State Machines with State Trees
    • Chapter 13: Implementing Data-Oriented Calculations with Mass
    • Chapter 14: Implementing Interactable Elements with Smart Objects
  • Appendix – Understanding C++ in Unreal Engine
  • Index
  • Other Books You May Enjoy

جهت دانلود کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5 می‌توانید پس از پرداخت، دریافت کنید.

فرمت کتاب

epub, PDF

ویرایش

First

ISBN

978-1-83620-585-2

تعداد صفحات

358

انتشارات

سال انتشار

حجم

9.37 مگابایت, 21.91 مگابایت

نویسنده

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید کتاب Artificial Intelligence in Unreal Engine 5:

۳۰,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.
دسته‌یندی کتاب‌ها:
سبد خرید
به بالا بروید