کتاب AI Product Manager’s Handbook

  • کتاب AI Product Manager’s Handbook
کتاب AI Product Manager’s Handbook

خرید کتاب AI Product Manager’s Handbook:

۳۰,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.

کتاب AI Product Manager’s Handbook, 2nd Edition: Build, integrate, scale, and optimize products to grow as an AI product manager (دفترچه راهنمای مدیر محصول هوش مصنوعی، ویرایش دوم: ساخت، ادغام، مقیاس‌بندی و بهینه‌سازی محصولات برای رشد به عنوان یک مدیر محصول هوش مصنوعی) یک راهنمای جامع برای افرادی است که می‌خواهند در زمینه مدیریت محصول هوش مصنوعی پیشرفت کنند.

کتاب AI Product Manager’s Handbook شما را از مراحل اولیه درک زیرساخت‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی تا مراحل پیشرفته‌تر مانند تجاری‌سازی محصولات هوش مصنوعی و مدیریت چرخه عمر یک محصول هوش مصنوعی راهنمایی می‌کند. 

در ادامه مقدمه‌ای از کتاب AI Product Manager’s Handbook را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.

مقدمه‌ای بر کتاب AI Product Manager’s Handbook:

در این روزها، پیدا کردن کسی که واکنش‌های شدیدی نسبت به هوش مصنوعی نداشته باشد، سخت است. من نیز با ظهور آن، احساسات خودم را دیده‌ام که در طول سال‌ها تغییر کرده و جریان داشته است. به عنوان یک دانشجو، هیجان و خوش‌بینی زیادی داشتم در مورد جایی که هوش مصنوعی و انقلاب صنعتی چهارم همراه آن ممکن است ما را به آنجا ببرند.

این هیجان اولیه با شروع سازماندهی رویدادهای هوش مصنوعی با سخنرانان مجازی و مدیریت یک باشگاه کتاب داده و هوش مصنوعی، تعدیل شد. من یک تمرین ماهانه را پذیرفتم تا در مورد چگونگی تعصب و وابستگی به هوش مصنوعی که زندگی ما را به روش‌های آشکار و پنهان به خطر می‌اندازد، بیاموزم.

هوش مصنوعی شمشیر دو لبه است – قادر به پیشرفت عظیم اما مملو از معضلات اخلاقی، خطرات حریم خصوصی و تداوم تعصباتی که ما هنوز در دنیای واقعی امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. و بنابراین، به یکی از بزرگترین مباحثاتی می‌رسیم که با هر جهش تکنولوژیکی دوباره ظاهر می‌شود: آیا جرات می‌کنیم از فناوری قدرتمند حتی زمانی که از خطرات آن آگاهیم، استقبال کنیم؟ تا جایی که من می‌بینم، ما واقعاً انتخابی نداریم – خود بحث توهمی است که ما در آن غوطه‌ور می‌شویم. با ظهور ابزارهای هوش مصنوعی مولد و در دسترس امروز، واضح است که این فناوری آمده است تا بماند.

ترس‌های نیهیلیستی در مورد آن نمی‌تواند ما را از آسیب محافظت کند. جعبه پاندورا باز است، و همانطور که به داخل آن نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که امید جاودانه است. هوش مصنوعی آینده ما را شکل می‌دهد، چه آماده باشیم یا نه. این پتانسیل افزایش خلاقیت انسانی و رسیدگی به چالش‌های فوری جهانی را دارد.

با این حال، هر چه بیشتر این فناوری را ادغام کنیم، بیشتر باید اطمینان حاصل کنیم که هوش مصنوعی در خدمت بشریت است، نه فقط منافع عده‌ای. از نظر فلسفی، سوالاتی که هوش مصنوعی در مورد هوش و آگاهی مطرح می‌کند برای بازتعریف معنای انسان بودن در عصری که ماشین‌ها می‌توانند فکر کنند، سازگار شوند و حتی خلق کنند، ضروری است.

من می‌خواستم کتابی در مورد مدیریت محصول هوش مصنوعی بنویسم زیرا سازندگان محصولات هستند که امکانات را به واقعیت تبدیل می‌کنند. درک پیچیدگی‌های چگونگی ایده‌پردازی، ساخت، مدیریت و حفظ محصولات هوش مصنوعی با تمامیت، تا حد توانم، احساس می‌شود بزرگترین سهمی است که می‌توانم در این لحظه به این حوزه ارائه دهم.

من از قدرت چانه‌زنی جمعی افرادی که خواستار اتخاذ هوش مصنوعی اخلاقی و مسئولانه توسط شرکت‌ها هستند، تشویق می‌شوم.

من تسکین یافته‌ام که بسیاری از تیم‌های محصول هوش مصنوعی امروزه طراحی انسان‌محور را در اولویت قرار می‌دهند و متعهد به ساخت محصولاتی هستند که بتوانند با افتخار به بازار عرضه کنند. این تغییر آینه‌ای را در برابر تعصبات و پیشداوری‌های ما قرار می‌دهد و ما را به نگاه عمیق به بازتابی که می‌بینیم، ترغیب می‌کند – و از خود می‌پرسد آیا ما واقعاً آنچه را که خلق کرده‌ایم دوست داریم.

این تجربه انسانی هوش مصنوعی را در مرکز صحنه قرار می‌دهد و ما را به ساخت بیان‌هایی از هوش مصنوعی تشویق می‌کند که بازتاب بلندترین آرزوهای ما باشد نه عمیق‌ترین نقص‌هایمان. افتخار بزرگی بود که این نسخه دوم را ارائه کنم.

کتاب AI Product Manager’s Handbook برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی مناسب است که آرزو دارند مدیر محصول هوش مصنوعی، تکنسین هوش مصنوعی و کارآفرین شوند یا برای افرادی که به طور اتفاقی به بررسی‌های مربوط به زنده کردن محصولات هوش مصنوعی علاقه دارند. اگر قبلاً در مدیریت محصول کار می‌کنید و کنجکاوی در مورد ساخت محصولات هوش مصنوعی دارید، باید به شما خدمت کند.

همچنین اگر قبلاً به نوعی در توسعه هوش مصنوعی کار می‌کردید و به دنبال آوردن این مفاهیم به رشته مدیریت محصول و پذیرفتن نقش تجاری‌تر هستید، باید به شما خدمت کند. در حالی که برخی از فصل‌های کتاب بیشتر فنی هستند، تمام محتوای فنی کتاب را می‌توان سطح مبتدی در نظر گرفت و برای همه قابل دسترسی است.

قسمت اول کتاب AI Product Manager’s Handbook به عنوان مروری بر موضوعات گسترده در چشم‌انداز کلی هوش مصنوعی، انواع محصولاتی که می‌توانند در این فضا وجود داشته باشند و نگاهی به کل صنعت، در نظر گرفته شده است.

بخش 1 کتاب AI Product Manager’s Handbook

قسمت دوم کتاب AI Product Manager’s Handbook دارای محتوای کاربردی‌تر و عملی‌تر در مورد مدیریت محصول ابزارهای بومی هوش مصنوعی خواهد بود.

بخش 2 کتاب AI Product Manager’s Handbook

قسمت سوم کتاب AI Product Manager’s Handbook این قالب را حفظ خواهد کرد، اما بر انتقال یک محصول نرم‌افزاری سنتی به یک محصول هوش مصنوعی تمرکز خواهد کرد. در این دو قسمت، نمودارها، نمودارهای جریان، چک لیست‌ها و وسایل کمک بصری بیشتری مناسب برای یک کتابچه راهنما خواهید دید.

بخش 3 کتاب AI Product Manager’s Handbook

در نهایت، قسمت چهارم کتاب AI Product Manager’s Handbook، جدیدترین قسمت کتاب، بر مدیریت خود شغلی هوش مصنوعی متمرکز خواهد بود و به عنوان یک کتابچه راهنما برای بالغ شدن در نقش PM و مسیرهایی که می‌توانید با آن طی کنید، عمل می‌کند.

بخش 4 کتاب AI Product Manager’s Handbook

موضوعات پوشش داده شده در کتاب AI Product Manager’s Handbook

فصل 1: درک زیرساخت‌ها و ابزارهای ساخت محصولات هوش مصنوعی، مروری بر مفاهیم اصلی و حوزه‌های زیرساخت برای مدیریت محصولات هوش مصنوعی ارائه می‌کند.

فصل 2: توسعه و نگهداری مدل برای محصولات هوش مصنوعی، به بررسی تفاوت‌های ظریف توسعه و نگهداری مدل می‌پردازد.

فصل 3: غوطه‌وری در یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، بحث گسترده‌تری در مورد تفاوت بین یادگیری عمیق سنتی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق و موارد استفاده آن‌ها است.

فصل 4: تجاری‌سازی محصولات هوش مصنوعی، حوزه‌های اصلی محصولات هوش مصنوعی را که در بازار می‌بینیم، همراه با مثال‌هایی از اخلاق و عوامل موفقیت که به تجاری‌سازی کمک می‌کنند، مورد بحث قرار می‌دهد.

فصل 5: تحول هوش مصنوعی و تأثیر آن بر مدیریت محصول، روش‌هایی را که هوش مصنوعی می‌تواند در آینده در بخش‌های اصلی بازار گنجانده شود، بررسی می‌کند.

فصل 6: درک محصول بومی هوش مصنوعی، مروری بر استراتژی‌ها، فرآیندها و تیم‌سازی مورد نیاز برای توانمندسازی موفقیت یک محصول بومی هوش مصنوعی ارائه می‌کند.

فصل 7: محصول‌سازی سرویس ML، کاوش در آزمایش‌ها و مشکلات احتمالی هنگام ساخت محصول هوش مصنوعی از ابتدا است.

فصل 8: سفارشی‌سازی برای عمودی‌ها، مشتریان و گروه‌های همتا، بحثی در مورد چگونگی تغییر و تکامل محصولات هوش مصنوعی در انواع مختلف عمودی، انواع مشتری و گروه‌های همتا است.

فصل 9: طراحی محصول برای محصول بومی هوش مصنوعی، مروری بر اصول و مفاهیم طراحی محصول است که برای محصولاتی که به طور ذاتی با اجزای AI/ML ساخته شده‌اند، سفارشی شده‌اند.

فصل 10: معیار سنجش عملکرد، هک رشد و هزینه، معیارهای لازم برای سنجش موفقیت محصول در سطح محصول به جای سطح عملکرد مدل را توضیح می‌دهد.

فصل 11: مدیریت محصول بومی هوش مصنوعی، بررسی ملاحظات مداوم AI PM مربوط به رهبری و دوراندیشی، ذینفعان و همسو شدن عملیاتی محصولات ساخته شده به طور ذاتی با هوش مصنوعی است.

فصل 12: موج رو به رشد هوش مصنوعی، مفهوم انقلاب صنعتی چهارم و طرحی برای محصولاتی که در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده نمی‌کنند را بازبینی می‌کند.

فصل 13: روندها و بینش‌ها در سراسر صنعت، به روش‌های مختلفی که هوش مصنوعی در صنایع مختلف رواج دارد و همچنین مسیرهای قابل دسترسی که تیم‌های محصول می‌توانند هنگام فعال کردن هوش مصنوعی در پیش بگیرند، می‌پردازد.

فصل 14: تکامل محصولات به محصولات هوش مصنوعی، یک راهنمای عملی در مورد چگونگی ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی و ارتقاء منطق موجود محصولات برای به‌روزرسانی موفق محصولات برای موفقیت تجاری هوش مصنوعی است.

فصل 15: نقش طراحی محصول هوش مصنوعی، بنیان‌های طراحی و ارتباطات هوش مصنوعی را که برای تیم‌های محصولی که به دنبال تکامل محصولات نرم‌افزاری سنتی با قابلیت‌های AI/ML هستند، مجدداً متمرکز می‌کند.

فصل 16: مدیریت محصول در حال تکامل هوش مصنوعی، ملاحظات مداوم AI PM مربوط به رهبری و دوراندیشی، ذینفعان و همسو شدن عملیاتی محصولات نرم‌افزاری سنتی که ویژگی‌ها و قابلیت‌های هوش مصنوعی را اتخاذ می‌کنند، بررسی می‌کند.

فصل 17: شروع یک حرفه به عنوان یک AI PM، خوانندگانی را که به دنبال مشاغل AI PM هستند، در سفری از طریق مبانی نظری و کاربردی برای آماده‌سازی مشاغل جوان خود برای موفقیت، همراهی می‌کند.

فصل 18: معنای یک AI PM خوب چیست؟، جنبه‌های مختلف یک AI PM و ملاحظات فنی، تجاری، ارتباطی، رهبری و حل مسئله برای کسانی که به دنبال برتری در این نقش هستند را تجزیه می‌کند.

فصل 19: بالغ شدن و رشد به عنوان یک AI PM، روش‌های مختلفی را که AI PM‌ها می‌توانند در حرفه خود از طریق پیش‌بینی نقشه راه ایده‌آل AI PM خود، به‌روز ماندن با مسیرهای یادگیری، شبکه‌سازی برای تعمیق ارتباطات و به اشتراک گذاشتن تجربیات و دانش خود با دیگران، بالغ شوند، بررسی می‌کند.

سرفصل‌های کتاب AI Product Manager’s Handbook:

  • Preface
  • Part 1: Lay of the Land – Terms, Infrastructure, Types of Al, and Products Done Well
    • Understanding the Infrastructure and Tools for Building Al Products
    • Model Development and Maintenance for Al Products
    • Deep Learning Deep Dive
    • Commercializing Al Products
    • Al Transformation and Its Impact on Product Management
  • Part 2: Building an Al-Native Product
    • Understanding the Al-Native Product
    • Productizing the ML Service
    • Customization for Verticals, Customers, and Peer Groups
    • Product Design for the Al-Native Product
    • Benchmarking Performance, Growth Hacking, and Cost
    • Managing the Al-Native Product
  • Part 3: Integrating Al into Existing Traditional Software Products
    • The Rising Tide of Al
    • Trends and Insights Across Industry
    • Evolving Products into Al Products
    • The Role of Al Product Design
    • Managing the Evolving Al Product
  • Part 4: Managing the AI PM Career
    • Starting a Career as an AI PM
    • What Does It Mean to Be a Good AI PM?
    • Maturing and Growing as an AI PM
  • Other Books You May Enjoy
  • Index

جهت دانلود کتاب AI Product Manager’s Handbook می‌توانید پس از پرداخت، دریافت کنید.

فرمت کتاب

epub, PDF

ویرایش

Second

ISBN

978-1-83588-284-9

تعداد صفحات

485

انتشارات

سال انتشار

حجم

6.56 مگابایت, 8.94 مگابایت

نویسنده

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب AI Product Manager’s Handbook”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید کتاب AI Product Manager’s Handbook:

۳۰,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.
دسته‌یندی کتاب‌ها:
سبد خرید
به بالا بروید