کتاب Digital Marketing for Businesses

  • کتاب Digital Marketing for Businesses
کتاب Digital Marketing for Businesses

خرید کتاب Digital Marketing for Businesses:

۲۱,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.

کتاب Digital Marketing for Businesses یک کتاب جامع و با نکات ریز و کاربردی برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ به خصوص در فضای مجازی و رسانه اجتماعی می‌باشد. این کتاب در 15 فصل با جزئیات کامل به شرح این غلم پرکاربرد و مفید می‌پردازد.

در ادامه مقدمه‌ای از کتاب Digital Marketing for Businesses را از زبان نویسنده کتاب شرح خواهیم داد.

مقدمه‌ای بر کتاب Digital Marketing for Businesses:

بازاریابی دیجیتال یک اصطلاح همه کاره برای همه فعالیت‌های بازاریابی آنلاین شما است. زمان‌هایی که ساختن یک وب‌سایت کافی نبوده است – شما باید به مشتریان بالقوه اطلاع دهید که شما وجود دارید و اطمینان حاصل کنید که آن‌ها بارها و بارها باز می‌گردند.

چرا بازاریابی دیجیتال؟

به جرأت می‌توان گفت، دیگر نمی‌توان بازاریابی را بدون در نظر گرفتن دیجیتال در نظر گرفت. مصرف‌کنندگان همیشه در ارتباط هستند – چه در رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ‌ها، رایانه‌های لوحی یا دستگاه‌های تلفن همراه خود. در واقع، مصرف‌کنندگان حتی “در حال نمایش دوم” هستند – یعنی هنگام تماشای تلویزیون یا کار با لپ‌تاپ با تلفن همراه خود درگیر هستند – این بدان معناست که اگر نام تجاری شما بخشی از مکالمه نباشد یا فوراً در همه دستگاه‌ها در دسترس نباشد، احتمالاً محصول یا خدمات شما است. حتی مورد توجه قرار نمی‌گیرد و یک شرکت دیجیتالی آگاه‌تر با هزینه شما از رشد برخوردار خواهد شد.

فصل 5 کتاب Digital Marketing for Businesses

اگر صاحب مشاغل هستید که قصد پیدا کردن مشتریان جدید و حفظ مشتریان خود را دارید، صرف نظر از محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید، باید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال داشته باشید. واگذار شده است – جنبه‌هایی وجود دارد که شما بیش از دیگران از آن‌ها استفاده خواهید کرد، اما آگاهی از آنچه در آنجا وجود دارد و نحوه عملکرد آن، تصمیم‌گیری از روش‌هایی را که باید برای دستیابی به مشتریان بالقوه خود استفاده کنید بسیار آسان‌تر می‌کند.

بازاریابی دیجیتال به سرعت حرکت می‌کند – هر ماه ابزارها، سیستم عامل‌ها و برنامه‌های جدیدی برای کمک به صاحبان مشاغل برای دستیابی به اهداف خود راه‌اندازی می‌شود. بنابراین، چگونه کتابی در مورد بازاریابی دیجیتال از قدیمی شدن جلوگیری می‌کند؟ ساده. کتاب Digital Marketing for Businesses رشته‌ها و طرز فکری را که باید برای موفقیت در تجارت خود به کار بگیرید به شما نشان می‌دهد – برنامه‌ها و سیستم عامل‌های ذکر شده با گذشت زمان تغییر کرده و بهبود می‌یابند، اما تکنیک‌ها و اصول اساسی مربوط، معتبر و مؤثر باقی می‌مانند.

فصل 10 کتاب Digital Marketing for Businesses

بازاریابی دیجیتال یک رشته در حال تغییر است-با مراجعه به وبلاگ HubSpot از http://blog.hubspot.com/ در جریان پیشرفت‌های جدید باشید.

کتاب Digital Marketing for Businesses اصول اساسی پشت هر یک از جنبه‌های کلیدی بازاریابی دیجیتال را بررسی می‌کند، یعنی:

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی اجتماعی
  • بازاریابی جستجو
  • سفر مشتری

البته بعد از آن که متوجه می‌شوید، چگونه می‌توان همه این موارد را اندازه‌گیری کرد. این گزینه‌ها به شما کمک می‌کند تا اهداف خود را مشخص کنید و راهی برای ساختن آن‌ها برای دستیابی به آن‌ها فراهم می‌کند – خواه به دست آوردن هدایت جدید، تبدیل سرنخ به مشتری، حفظ مشتریانی که قبلاً دارید و ایجاد قهرمان برند (یا حتی انجمن‌های حامی) کسانی که تجارت و/یا محصولات شما را بسیار دوست دارند، احساس می‌کنند مجبورند به دیگران بگویند.

بازاریابی اجتماعی

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی دارای بسترهای زیادی است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، و تصمیم‌گیری در مورد کدام بسترها برای کسب و کار شما دشوار است. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با توانایی خود در جذب مخاطبان، به سرعت خود را در مرکز استراتژی‌های بازاریابی بسیاری از مارک‌ها قرار می‌دهد. با وجود انبوهی از پلتفرم‌های اجتماعی که به نظر می‌رسد هر چند ماه یکبار ظاهر می‌شود، پنج پلتفرم اصلی وجود دارد که فرصت‌های منحصر به فردی را به مشاغل ارائه می‌دهند: فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر، LinkedIn و Pinterest.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی زمان بر است، به خصوص اگر می‌خواهید این کار را به خوبی انجام دهید. بله – شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلف برنامه‌ریزی، ارسال به این شبکه‌ها را به صورت خودکار انجام دهید، اما برای به حداکثر رساندن آگاهی از نام تجاری خود و تلاش برای حفظ مشتری، باید روزانه مدیریت شود. به علاوه، فقط ارسال محتوای شخصی شما فقط کاربران را عصبانی می‌کند. رسانه‌های اجتماعی همچنین در مورد بازنشر مطالب آموزنده و سرگرم‌کننده از صنعت گسترده شما به کاربران خود هستند.

به طور فزاینده‌ای، شرکت‌ها تصاویر و عکس‌های تیم‌های خود را در محل کار ارسال می‌کنند، که نمایانگر یک عنصر “انسانی” در تجارت آن‌ها است که برای تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان بسیار مهم است. علاوه بر این، برای رسیدن به مصرف‌کنندگان، تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای دسترسی به مصرف‌کنندگان فراتر از کسانی است که از برند شما پیروی نمی‌کنند.

فصل 15 کتاب Digital Marketing for Businesses

ناامید نشوید – زمانی که برای بازاریابی مشاغل خود از طریق شبکه اجتماعی صرف می‌کنید، زمان خوبی است. با استفاده از تکنیک‌ها و توصیه‌های موجود در کتاب Digital Marketing for Businesses، می‌توانید به سرعت کسب و کار خود را به عنوان یک رهبر در فضای خود قرار دهید، با مشتریان تعامل داشته باشید و با شرکت در گفتگو، بازخورد ارزشمندی در مورد محصولات و خدمات خود کسب کنید.

علاوه بر کتاب Digital Marketing for Businesses، شما می‌توانید برای یادگیری بیشتر دیجیتال مارکتینگ و نکات مربوط به آن از کتاب دیجیتال مارکتینگ نیز استفاده نمائید.

سرفصل‌های کتاب Digital Marketing for Businesses:

  • 1 Introduction to digital marketing
  • 2 Content is king
  • 3 Blogging
  • 4 SEM & SEO
  • 5 The customer journey
  • 6 Customer profiling
  • 7 Marketing automation
  • 8 Building landing pages that convert
  • 9 Optimizing your website
  • 10 Instagram
  • 11 Facebook
  • 12 Twitter
  • 13 LinkedIn
  • 14 Pinterest
  • 15 Google Analytics

فایل کتاب Digital Marketing for Businesses را می‌توانید پس از پرداخت، دریافت کنید.

فرمت کتاب

epub

ویرایش

Second

ISBN

978-1840788631

تعداد صفحات

1066

انتشارات

سال انتشار

حجم

13.44 مگابایت

نویسنده

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب Digital Marketing for Businesses”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید کتاب Digital Marketing for Businesses:

۲۱,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.
دسته‌یندی کتاب‌ها:
سبد خرید
به بالا بروید