کتاب Modern Marketing Using AI با نام کامل Leverage AI-enabled Marketing Automation and Insights to Drive Customer Journeys and Maximize Your Brand Equity یک کتاب به روز و بسیار پرمحتوا برای بازاریابی مدرن با استفاده از هوش مصنوعی یا AI میباشد. این کتاب در 17 فصل مفاهیم بازاریابی مدرن را شرح داده و کاربرد هوش مصنوعی در آن را توضیح میدهد.
مروری کوتاه بر کتاب Modern Marketing Using AI
راهنمای شما برای تبدیل شدن به یک مربی بازاریابی و تقویت برند خود با فناوری های مدرن.
ویژگیهای کلیدی کتاب Modern Marketing Using AI
- بهترین شیوههای صنعتی و نمونههای واقعی موفقیتها و شکستهای برند.
- ابزارها، دستورالعملها و الگوهای پیشرو هوش مصنوعی برای بازاریابی، فروش و موفقیت مشتری.
- اشکال پیشرفته بازاریابی مانند علوم اعصاب مصرفکننده، بازاریابی سابلیمینال و تبلیغات مجازی.
شرح کتاب Modern Marketing Using AI
چگونه برخی از کسبوکارها میتوانند قرنها زنده بمانند در حالی که صدها کسبوکار هر سال از بین میروند – از شرکتهای خرد گرفته تا برندهای جهانی؟ سفر یک برند برای رشد و حفظ حامیان وفادار یکی از پایههای همیشگی هر شرکتی است که تیمهای مشتریانش باید بدانند.
«بازاریابی مدرن با استفاده از هوش مصنوعی» با در نظر گرفتن دیدگاه مشتری برای بررسی بهترین شیوهها، استراتژیهای پیشرو در صنعت، فناوریها و زمانبندی آنها برای به حداکثر رساندن ارزش یک برند، همه آنها را پوشش میدهد. کتاب Modern Marketing Using AI با مروری بر سفر برند، نحوه عملکرد بازاریابی، فروش و موفقیت مشتری در هر مرحله و اینکه چرا استفاده از هوش مصنوعی در این زمینه به یک نیاز تبدیل شده است، شروع میشود.
سپس در هر مرحله به صورت عمیق وارد میشود و به ما میآموزد که چگونه یک محصول را اعتبار سنجی کنیم، برند را تعریف کنیم، دید آن را گسترش دهیم، و مشتریان را با تکنیکهای بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی برای کانالها، حسابها، ارجاعها، شرکتهای وابسته، اینفلوئنسرها، رسانههای اجتماعی و موارد دیگر به طرفداران تبدیل کنیم. در هر مرحله، داستانهای برند و چگونگی استفاده از اتوماسیون عملیاتی و بینش برای بازاریابی را برجسته میکند. ما با دستورالعملهایی در مورد اینکه چگونه بازاریابان میتوانند برای هوش مصنوعی آماده شوند و حتی تأثیر آن را بر شغل خود تخمین بزنند، نتیجهگیری میکنیم.
شما با آگاهی دقیق از نحوه رشد سازمانی خود و کسب مزیت حرفه ای با آماده شدن برای عصر هوش مصنوعی کنار خواهید رفت.
آنچه در کتاب Modern Marketing Using AIخواهید آموخت
بیاموزید که چگونه بازاریابی، فروش و موفقیت مشتری با هم کار میکنند تا یک برند را تعریف کنند و پایگاه مشتری آن را رشد دهند.
بیاموزید که چگونه برای بهینهسازی ارزش ویژه برند، شناخت، اعتبار، تعامل، پذیرش و طنینانداز ایجاد کنید.
یک برنامه بازاریابی قوی ایجاد کنید و ابتکارات بازاریابی مختلف، از کانال های دیجیتال تا علوم اعصاب را به طور کامل زمانبندی کنید.
بیاموزید که چه زمانی، چگونه و چه ابزارهایی با هوش مصنوعی در عملیات بازاریابی، فروش و موفقیت مشتری به کار میروند.
این کتاب برای چه کسی است؟
کتاب Modern Marketing Using AI برای کارآفرینان و متخصصان بازاریابی و همچنین مربیان و دانشآموزانی که میخواهند یاد بگیرند که چگونه یک برند موفق با استفاده از فناوریهای مدرن ایجاد کنند، ارائه شده است. خوانندگان فقط باید درک ابتدایی از بازاریابی، فروش و موفقیت مشتری داشته باشند.
در ادامه مقدمهای از کتاب Modern Marketing Using AI را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.
مقدمهای بر کتاب Modern Marketing Using AI:
مصرف یک سیب در هر روز شما را از دکتر دور نگه میدارد. همه ما این ضربالمثل را میدانیم، اما انتخاب میوه در اینجا عجیب است.
اگر در دنیای میوهها یک سلبریتی وجود داشت، آن سیب حقیر بود. چه چیزی در مورد این برند – اگر بتوان آن را یکی نامید – که امتحان خود را پس داده است چیست؟ مترادف با ارزشمندترین نام تجاری – اپل – در جهان امروز، قرنها قبل از آن نماد یکی از بزرگترین اکتشافات ما – گرانش – بود. و برای هزاران سال، این نماد همان لحظهای بوده است – حوا که آن را گاز میگیرد – که منجر به وضعیت وجودی امروز ما شد.
در مورد برندها، فکر کردن به میوهای قویتر، جاودانهتر، همهکارهتر و پرطنینتر از این میوه سخت است. زمان آن است که چگونه یک برند به چنین موفقیتی دست یابد.
به بازاریابی مدرن خوش آمدید با استفاده از کتاب Modern Marketing Using AI که سومین قسمت از مجموعه مدیریت هوش مصنوعی است. معضل هوش مصنوعی به خوانندگان کمک کرد تا وضعیت فعلی و آینده هوش مصنوعی را در سراسر صنایع آموزش دهند، در حالی که هوش مصنوعی برای مدیران، مدیران غیر فنی را در مورد چگونگی درک و استفاده موفق و مسئولانه از هوش مصنوعی آموزش داد.
در همین راستا، کتاب Modern Marketing Using AI دارای دو هدف ساده است: راهنمایی شما در مورد هر کاری که باید انجام دهید تا به سازمان خود کمک کنید تا پایگاه مشتریان خود را رشد دهد و حفظ کند، و همچنین شما را با این که چگونه – و چرا – باید از فناوریهای پیشرفته برای دستیابی به این هدف استفاده کنید، راهنمایی کند. بیایید بیشتر به این دو هدف بپردازیم.
چه چیزی به یک کسب و کار کمک میکند تا بقا و شکوفا شود؟ به عبارت ساده، کسب و حفظ مشتریان سال به سال است. به یاد داشته باشید، یک مشتری تنها زمانی به یک برند متعهد میشود که ذاتاً آن را دوست داشته باشد و به آن اعتماد کند، که به نوبه خود مستلزم اصالت در مورد برند و ارزشی است که به ارمغان میآورد. و برای اینکه ارزش مرتبط باشد، باید عمیقترین نیاز یا خواستهای را که مشتری هدف دارد برآورده کند.
این سفر یک برند در ذهن و قلب مشتری است. بدون اجرای موفق و کامل آن، مشتری همیشه مستعد حرکت است. و با این حال، خود کلمه “برند” اغلب بیشتر به عنوان یک آرزوی ظریف تلقی میشود تا نان و کرهای که ناگزیر برای وجود یک سازمان است. بخشی از دلیل نامشهود بودن آن است.
همه ما یک برند داریم. چیزی که ما عمداً آن را میسازیم یا در طول زمان برایمان ساخته میشود. برخی بدون توجه به جایی که میرویم ثابت میمانند، در حالی که برخی دیگر با زمان، مکان یا مخاطب تغییر میکنند. بچه مامان در خانه، بچه باحال در دانشگاه و غیره.
در هر مرحله از هر تعامل، تأثیر ما بر دیگران – و موفقیت ما به طور گسترده – توسط برند ما هدایت میشود. و شخصیتهایی که با صدای بلندتر صحبت میکنند و بیشترین تأثیر را روی مجموعهای از مخاطبان میگذارند، آنهایی هستند که در جذابیتشان برای آن دسته از افراد واضح و ثابت هستند – چه «خونسردی» که یک گروه میتواند آرزویش را داشته باشد، چه «خوبی» که دیگری میتواند دوستش داشته باشد.
برند ما هرگز ما را رها نمیکند و کسانی که آن را به بهترین شکل میپوشند، آنهایی هستند که ما آنها را معتبر میدانیم و به آنها اعتماد داریم. برندهای سازمانی تفاوتی ندارند.
کتاب Modern Marketing Using AI یک درس صرف در مورد برندسازی نیست. نام تجاری رسانهای است که برای توضیح و راهنمایی خوانندگان در مورد آنچه که برای رشد و حفظ یک کسب و کار در عصر مدرن لازم است – چه باران باشد یا خورشید، کووید یا بدون کووید – استفاده شده است. سفر برند، از بسیاری جهات، سفری است که مشتری در کشف، تعامل و پیوند با یک شرکت و پیشنهادات آن طی میکند. و تنها با نگاه کردن از طریق ذهن و چشم مشتریان، یک سازمان میتواند به طور مداوم ارزش ارائه دهد و روابط پایدار ایجاد کند.
این ما را به هدف دوم کتاب Modern Marketing Using AI میرساند. با گذشت زمان، هنر به دست آوردن و حفظ مشتریان به طور فزاینده ای پیچیده شده است، به طوری که زیرمجموعههای مختلف بازاریابی، فروش و موفقیت مشتری در حال حاضر نیازمند تیمی از خود هستند.
به بازاریابان محصول، بازاریابان رسانه های اجتماعی، بازاریابان کانال، نمایندگان توسعه فروش، مدیران حساب و موارد دیگر فکر کنید. برای هر گروه، وظایف درگیر به همان اندازه پیچیده شده است، با انبوهی از فرآیندها و راه حلهای فنی برای استفاده و مدیریت.
بنابراین، وظیفه ما این است که سعی کنیم با فناوری پیشرفته همگام باشیم، یاد بگیریم چگونه از آن به طور مؤثر برای کارهای خاص استفاده کنیم، و روی اهداف خرد تمرکز کنیم که باید با کارهایی که در تیم های دیگر انجام میشود همسو باشند – که همه اینها در حالت ایدهآل باید به رشد و حفظ مشتری برای شرکت و در حالی که ما سر به زیر هستیم، فناوریهایی مانند هوش مصنوعی به پیشرفت و خودکارسازی بیشتر و بیشتر این وظایف تخصصی ادامه میدهند.
بنابراین، چگونه سیستم رایج را تغییر دهیم – سیستمی که در آن یک دارایی مفید باقی میمانیم در حالی که شرکت واقعاً به اهداف مشتری خود دست مییابد؟
آنچه ما نیاز داریم این است که بتوانیم بفهمیم که چگونه هر کار، راهحل یا ابتکار میتواند به مؤثرترین شکل به رشد سازمانی کمک کند – و زمانی که نمیتواند – و برای آینده آماده باشیم تا بتوانیم از جایگزین شدن با هوش مصنوعی به مدیریت حرکت کنیم. هوش مصنوعی وظایف اصلی ما را انجام میدهد. این همان چیزی است که منجر به یک موقعیت برد-برد برای همه میشود. کتاب Modern Marketing Using AI برای کمک به بازاریابان در دستیابی به این هدف طراحی شده است.
کتاب Modern Marketing Using AI به چهار بخش تقسیم شده است – درک سفر برند، جذب مشتریان، برنده شدن آنها، و تبدیل آنها به طرفداران وفادار. هر کدام مملو از فناوریهایی هستند که میتوان از آنها برای دستیابی به آن اهداف استفاده کرد. نویسندگان درسهایی را از موارد استفاده زنده، دو مدرسه B جهانی، و تجربهای در چهار کشور و شش صنعت مختلف گرد هم میآورند تا تاکتیکها و مهارتهایی را که کسبوکارها برای رشد به آن نیاز دارند و از بازاریابان امروزی انتظار میرود در محل کار اجرا کنند، آشکار کنند.
بخش 1 کتاب Modern Marketing Using AI در مورد درک سفر برند است. با فصل 1 آغاز میشود: اهمیت نام تجاری که اهمیت تمرکز بر ارزش یک برند و چگونگی به حداکثر رساندن آن با دستیابی به طنین نام تجاری را توضیح میدهد.
فصل 2: یک سفر معمولی برند سپس مراحلی را که یک برند در مسیر رسیدن به آن طنین طی میکند برجسته میکند، در حالی که فصل 3: همگرایی بازاریابی، فروش و موفقیت مشتری چگونگی و مکان این سه کارکرد را در هر مرحله مورد بحث قرار میدهد.
این سه فصل کتاب Modern Marketing Using AI دوباره اکوسیستم بازاریابی را در وضعیت فعلی آن تصور میکنند، که ما را به این موضوع میرساند که در فصل 4 کتاب Modern Marketing Using AI ببینیم چگونه طی دههها به اینجا رسیدیم: هوش مصنوعی و آینده به ما اجازه میدهد بفهمیم به کجا میرویم، طغیان هوش مصنوعی، چیست، مزایا و خطرات آن (مانند بازاریابی سابلیمینال) چیست، و چه معنایی برای آینده دارد.
بخش 2 کتاب Modern Marketing Using AI در مورد جذب مشتری است. اینجاست که ما اولین گامهای سفر برند را برمیداریم و راهحلهای فنی خاص برای پشتیبانی از هر مرحله شروع میشود.
فصل 5: اعتبار سنجی نام تجاری شما و محصول با تصمیمگیری در مورد محصول یا خدماتی که قرار است ارائه شود، که یک برند معرف آن خواهد بود، سروکار دارد.
بیشتر بخوانید: کتاب Understanding Digital Marketing
فصل 6: هویت برند نشان میدهد که چگونه یک برند شروع به شکلگیری میکند تا به طور دقیق پیشنهاد معتبر و ارزش آن را برای مخاطبان مورد نظر منعکس کند. این یک گام اساسی است که شامل درک روشنی از اینکه چه کسی، چرا و چگونه باید هدف قرار گیرد، است. این دو فصل از کتاب Modern Marketing Using AI، دنیایی را که بازاریابان برند و محصول با آن روبرو هستند برجسته میکند.
فصل 7: آگاهی از برند – وب فصل 8: آگاهی از برند – اجتماعی و فصل 9: آگاهی از برند – به صورت آنلاین با قابل مشاهده و شناخته شدن نام تجاری میپردازد. آنها با مهرهها و پیچهای مورد نیاز برای اطمینان از پایداری و کشف ارگانیک آن در وب شروع میکنند، که راه را برای دو فصل بعدی کتاب Modern Marketing Using AI هموار میکند تا شناخت و یادآوری برند را از طریق دامنه وسیع کانالهای رسانههای اجتماعی و تبلیغات افزایش دهد و در عین حال به شناسایی نیز بپردازد. بازاریابی و تبلیغات مجازی.
با جذب مشتریان در بخش قبل، بخش 3 کتاب Modern Marketing Using AI در مورد برنده شدن آنها است. در اینجا، ما وارد جنبههای استراتژیک و رویهای پیچیدهتر بازاریابی میشویم.
فصل 10: همسویی و اتوماسیون عملیاتی اصول اساسی را نشان میدهد که برای اجرای مؤثر، خودکارسازی و حفظ فرآیندهای بازاریابی و فروش به منظور بهرهبرداری از بینشهای بلادرنگ پس از ایجاد یک برند ضروری هستند. بنابراین ما در مورد عملیات بازاریابی و برنامهریزی پشته یاد میگیریم.
فصل 11: اعتبار نام تجاری با ایجاد اعتماد و اعتبار در چشم مشتریان احتمالی B2B یا B2C ما، از طریق تلاشهایی مانند بازاریابی تأثیرگذار، سروکار دارد.
فصل 12: تعامل با برند توضیح میدهد که چگونه مشتریان بالقوه از یادآوری مثبت و اعتماد به یک برند به تعامل فعال با آن، به ویژه با کمک بازاریابی کانالی، بازاریابی مبتنی بر حساب، بازاریابی شریک و بازاریابی وابسته، حرکت میکنند.
در نهایت، فصل 13 کتاب Modern Marketing Using AI: استراتژیهای فروش تمرکز را به تبدیل چشماندازهای درگیر B2B معطوف میکند و استراتژیها و فرآیندهای فروش مؤثر و همچنین گردش کار عملیات فروش مورد نیاز برای فعال کردن آنها را مورد بحث قرار میدهد.
در نهایت، بخش 4 کتاب Modern Marketing Using AI به پرورش و رشد مشتریان فعلی به سمت وفاداری و هواداری مربوط میشود.
فصل 14: حضور مشتری راهنمای کاملی در مورد نحوه حضور مشتریان (به ویژه B2B) مطابق با موقعیت نام تجاری ارائه میدهد. همچنین حوزه حیاتی علوم اعصاب مصرفکننده و اینکه چرا تکنیکهای فعلی در این زمینه میتوانند در این مرحله تا این حد مؤثر باشند را مطرح میکند.
فصل 15: پذیرش برند به سوق دادن این مشتریان به سمت وفاداری، حفظ، فروش، فروش متقابل و جذب سایر مشتریان کمک میکند. همه اینها ما را به موضوع طنین نام تجاری در فصل میرساند. در اینجا میآموزیم که چگونه مشتریان وفادار در نهایت به طرفداران سرسخت یک برند تبدیل میشوند – حالتی که در آن حتی در مواقع رکود اقتصادی یا بحران در کنار برند میایستند و آن را زنده نگه میدارند.
این بخش با فصل 17 پایان مییابد: چگونه برای هوش مصنوعی آماده شویم که دستورالعملی را برای بازاریابان ارائه میدهد تا هوش مصنوعی آماده شوند و حتی تخمین میزنند که چقدر احتمال دارد هوش مصنوعی جایگزین مشاغل آنها شود.
مراحل هر بخش کتاب Modern Marketing Using AI از طریق نمونههایی از یونا، یک نانوای چیره دست و کارآفرین، که مایل است کسب و کار نانوایی خود را راه اندازی و رشد دهد، توضیح داده شده است. نام تجاری او شامل یک تجارت خردهفروشی B2C به طور مستقیم در نانوایی، یک تجارت B2B است که نان را برای رستورانها و زنجیره های مواد غذایی عرضه میکند، و یک مارک مربی/اینفلوئنسر شخصی.
ما میبینیم که چگونه واقعیتهای بودجه و منابع او نحوه قرار دادن برند خود را در مراحل مختلف شکل میدهد، ابتکارات بازاریابی را که انجام میدهد، و در چه زمانی ابزارهای لازم را برای حمایت از تلاشهای خود به ارمغان میآورد – همه به تدریج منابعی را برای فعال کردن ابتکارات بزرگتر ایجاد میکند. با مثالهای واقعی از موفقیتها و شکستها، همه اینها یک داستان خارقالعاده – یا مجموعهای از داستانها – ایجاد میکند که در عین حال سرگرمکننده و آموزنده است و در عین حال نحوه دید شما از مشتریان و برند خود را نیز متحول میکند.
سرفصلهای کتاب Modern Marketing Using AI:
Section 1: Understanding the Brand Journey
1. The Importance of Brand Equity
2. A Typical Brand Journey
3. The Convergence of Marketing, Sales and Customer Success
4. AI and the Future of Marketing
Section 2: Attracting Customers
5. Validating Your Brand and Product
6. Brand Identity
7. Brand Awareness – Web Presence
8. Brand Awareness – Social Media
9. Brand Awareness – Online Ads
Section 3: Winning the Customers
10. Operational Alignment and Automation
11. Brand Credibility
12. Brand Engagement
13. Selling Strategies
Section 4: Turning the Customers into Fans
14. Customer Onboarding
15. Brand Receptivity
16. Brand Resonance
17. How to Prepare for the AI Era
فایل کتاب Modern Marketing Using AI را میتوانید پس از پرداخت، دریافت کنید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.