کتاب Learning Google Analytics

  • کتاب Learning Google Analytics
  • فصل 3 کتاب Learning Google Analytics
  • فصل 7 کتاب Learning Google Analytics
  • فصل 10 کتاب Learning Google Analytics
کتاب Learning Google Analytics

خرید کتاب Learning Google Analytics:

۲۶,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.

کتاب Learning Google Analytics (یادگیری گوگل آنالیتیکس: ایجاد تأثیر کسب و کار و اطلاعات محرک) یک منبع آموزشی بسیار مفید برای یادگیری گوگل آنالیتیکز است که با پوشش نسخه‌ی 4 آن توانسته بسیاری از مفاهیم کلیدی آن را شرح داده و بررسی کند.

در ادامه مقدمه‌ای از کتاب Learning Google Analytics را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.

مقدمه‌ای بر کتاب Learning Google Analytics:

GA4 بزرگترین تکامل تا کنون از محبوب‌ترین ابزار بازاریابی دیجیتالی است که در وب، Google Analytics استفاده می‌شود. BuiltWith.com تخمین می‌زند که حدود 72 درصد از 10000 وب‌سایت برتر از Google Analytics استفاده می‌کنند و همه این وب‌سایت‌ها در چند سال آینده به دنبال ارتقاء از Universal Analytics قدیمی به GA4 خواهند بود. با توجه به مدل داده جدید GA4، آخرین نسخه گوگل آنالیتیکس برخلاف ارتقاهای گذشته مانند از Urchin به Universal Analytics با نسخه‌های قبلی خود سازگار نخواهد بود. سیستم‌های قدیمی‌تر در نهایت غروب می‌کنند، بنابراین واقع بینانه است که بگوییم ظرف چند سال GA4 می‌تواند به محبوب‌ترین راه‌حل تحلیلی روی این سیاره تبدیل شود.

GA4 یک الگوی بازاریابی دیجیتال جدید را ارائه می‌دهد: ابزارهای تحلیلی را فراتر از گزارش دادن آنچه اتفاق افتاده است، به سمت تأثیرگذاری بر آنچه از طریق فعال‌سازی داده‌ها روی خواهد داد، حرکت می‌دهد. فعال‌سازی داده در مورد ایجاد یک اثر مثبت بر روی وب سایت شما است تا بتوانید تأثیر واقعی کسب و کار را با تجزیه و تحلیل خود مشاهده کنید. روند بازاریابی دیجیتال در چند سال گذشته به سمت تصمیم گیری سریع تر برای کمک به توجیه هزینه وب‌سایت، برنامه یا فعالیت رسانه‌های اجتماعی شما بوده است. با رونق تجارت الکترونیک، تجزیه و تحلیل دیجیتال برای اطمینان از تخصیص صحیح بودجه در یک عرصه بسیار رقابتی حیاتی‌تر شده است.

از زمانی که پیشینیان GA4، Urchin و Universal Analytics در سال 2005 راه اندازی شدند، اینترنت به گونه‌ای تغییر کرد که برنامه‌های تلفن همراه، اینترنت اشیا، یادگیری ماشینی، ابتکارات حفظ حریم خصوصی و مدل‌های کسب و کار جدید را در خود جای دهد – که همه این‌ها نیازمند تحول در نحوه پردازش داده‌ها هستند. GA4 دارای ویژگی‌هایی برای پشتیبانی از این جریان‌های داده جدید است و شما را برای آینده بازاریابی دیجیتال آماده می‌کند.

در کنار بسیاری از ادغام‌های بومی مانند Google Ads، Google Optimize، و Campaign Manager در مجموعه بازاریابی Google، استفاده گسترده GA4 از Google Cloud Platform و Firebase به این معنی است که بازاریابان دیجیتال اکنون توانایی ایجاد تقریباً هر جریان داده قابل تصور را دارند و آن را به اندازه‌ای مقیاس می‌دهند. یک میلیارد کاربر یادگیری هماهنگ کردن این بخش‌ها به بازاریابان دیجیتال امکان می‌دهد تا راحت تر از تجزیه و تحلیل خود برای ایجاد برنامه‌های کاربردی داده بر اساس منابع داده مشابه استفاده کنند و به نتایج سریع تر و قابل مشاهده تر برای وب‌سایت خود دست یابند.

این فرصت‌های جدید نیاز به مهارت‌های یادگیری دارند که ممکن است برای بازاریابان دیجیتال سنتی ناآشنا باشد، بنابراین هدف کتاب Learning Google Analytics کمک به سرعت بخشیدن به شما است و به اجرای GA4 شما کمک می‌کند تا پتانسیل‌های خود را برآورده کند. ما موارد استفاده متداول را برای فعال‌سازی داده‌های GA4 نشان می‌دهیم و دستورالعمل‌های گام‌به‌گام در مورد نحوه پیاده‌سازی آن‌ها را ارائه می‌کنیم، همچنین ایده‌ها و مفاهیمی را معرفی می‌کنیم تا به شما در ساخت برنامه‌های سفارشی کمک کنید.

امیدوارم برای کسانی که مایل به ایجاد پروژه‌های فعال سازی داده خود هستند الهام بخش باشم. نمونه‌های کد برای کمک به ارائه برخی الگوها و همچنین معرفی اجزای مختلف ابری مانند ذخیره‌سازی داده، مدل‌سازی داده، APIها و عملکردهای بدون سرور برای کمک به ارزیابی فناوری‌هایی که ممکن است بخواهید فعال کنید، گنجانده می‌شود.

در پایان کتاب Learning Google Analytics، می‌توانید موارد زیر را درک کنید:

  • موارد استفاده از ادغام GA4 می‌تواند فعال کند
  • چه مهارت‌ها و منابع مورد نیاز است
  • فناوری شخص ثالث باید چه قابلیت‌هایی را برآورده کند
  • چگونه Google Cloud با GA4 ادغام می‌شود
  • چه اطلاعاتی توسط GA4 برای فعال کردن موارد استفاده لازم است
  • فرآیند طراحی داده‌ها از استراتژی به ذخیره سازی داده‌ها، مدل‌سازی و فعال‌سازی جریان می‌یابد
  • چگونه به انتخاب‌های حریم خصوصی کاربر احترام بگذاریم و چرا انجام این کار مهم است

فکر می‌کنم این دوره هیجان‌انگیزترین دوره برای کار در تجزیه و تحلیل دیجیتال است، فقط به این دلیل که پتانسیل کاری که اکنون می‌توانید انجام دهید تقریباً نامحدود است. ابر کاری را که حتی 10 سال پیش برای افراد یا شرکت‌های کوچک‌تر غیرممکن بود، ممکن کرده است، و این انقلاب به این معنی است که من واقعاً احساس می‌کنم شما فقط به میزان جاه‌طلبی‌تان محدود شده‌اید. اگر این کتاب بتواند به الهام بخشیدن حتی به یک نفر کمک کند تا آن جاه طلبی را درک کند، سرمایه گذاری ارزشمندی خواهد بود.

کتاب Learning Google Analytics برای چه کسی است؟

اگر در حال خواندن این کتاب هستید، احتمالاً یک بازاریاب دیجیتال با پیشینه تجزیه و تحلیل دیجیتال هستید. شاید شما در یک آژانس یا در یک بخش بازاریابی دیجیتال، مانند یک برند تجارت الکترونیک یا یک ناشر وب، کار می‌کنید. ممکن است به دنبال توجیه ارتقاء به GA4 از Universal Analytics باشید یا قبلاً این تغییر را انجام داده اید و اکنون به دنبال استفاده از ویژگی‌های پیشرفته آن هستید.

هدف این کتاب الهام بخشیدن به خوانندگان غیر فنی با آنچه ممکن است و ارائه اطلاعات عملی کافی است تا خوانندگان دارای ذهن فنی بتوانند موارد استفاده را در کتاب پیاده کنند و از بلوک‌های سازنده برای ایجاد ادغام‌های سفارشی خود استفاده کنند.

هدف کتاب Learning Google Analytics این است که ویژگی‌های ادغام GA4 را فراتر از اصول اولیه‌ای که با تجربه یک تا دو ساله خود در بازاریابی دیجیتال به دست آورده‌اید، آموزش دهد. احتمالاً با پیاده‌سازی برچسب‌ها در وب‌سایت و/یا خواندن گزارش‌های اولیه GA راحت هستید. کاربران فنی بیشتری ممکن است از API های Google استفاده کنند و دانش جاوا اسکریپت/پایتون/R/SQL و همچنین تجربه ابری داشته باشند.

کتاب Learning Google Analytics خلاصه ای جامع از ویژگی‌های GA4 نیست. در عوض، این کتاب بر روی کارهایی تمرکز می‌کند که امروز می‌توانید برای استخراج ارزش تجاری از پیاده‌سازی GA4 خود، با استفاده از پلتفرم Google Cloud برای تسهیل آن انجام دهید.

سرفصل‌های کتاب Learning Google Analytics:

  • Preface
  • 1. The New Google Analytics 4
  • 2. Data Architecture and Strategy
  • 3. Data Ingestion
  • 4. Data Storage
  • 5. Data Modeling
  • 6. Data Activation
  • 7. Use Case: Predictive Purchases
  • 8. Use Case: Audience Segmentation
  • 9. Use Case: Real-Time Forecasting
  • 10. Next Steps
  • Index

جهت دانلود کتاب Learning Google Analytics می‌توانید پس از پرداخت، دریافت کنید.

فرمت کتاب

epub

ویرایش

First

ISBN

978-1-098-11308-7

تعداد صفحات

350

انتشارات

,

سال انتشار

حجم

19.90 مگابایت

نویسنده

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب Learning Google Analytics”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید کتاب Learning Google Analytics:

۲۶,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.
دسته‌یندی کتاب‌ها:
سبد خرید
به بالا بروید