کتاب Practical Game Design

  • کتاب Practical Game Design
کتاب Practical Game Design

خرید کتاب Practical Game Design:

۲۸,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.

کتاب Practical Game Design: A modern and comprehensive guide to video game design (طراحی بازی به صورت عملی: راهنمای مدرن و جامع برای طراحی بازی‌های ویدیویی) مفاهیم اصلی و جدید طراحی بازی را به شما در 16 فصل به شما آموزش می‌دهد.

در ادامه مقدمه‌ای از کتاب Practical Game Design را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.

مقدمه‌ای بر کتاب Practical Game Design:

اگر به دنبال یک راهنمای به روز و کاربردی برای طراحی بازی هستید، پس به جای درستی آمده‌اید! با این کتاب که توسط دو پیشکسوت صنعت با چندین دهه تجربه طراحی بازی در انواع ژانرها و سکوها نوشته شده است، خود را در اصول طراحی بازی غرق کنید.

این نسخه دوم هدف اصلی آموزش اصول طراحی بازی را به صورت عملی حفظ کرده است، اما همچنین پوشش برخی از جدیدترین گرایش‌ها در طراحی بازی و نمونه‌های عملی بسیار جدید از بازی‌های نسل کنونی را اضافه می‌کند. فصل جدیدی در مورد بازی‌ها به‌عنوان یک سرویس توضیح می‌دهد که چگونه نقش طراح بازی در حال تکامل است و به طراحی بازی‌هایی که قرار است برای همیشه بازی می‌شوند، عمیق‌تر خواهد رفت.

با شروع با یادگیری نحوه مفهوم سازی یک ایده بازی، به تدریج به سمت طراحی یک طرح طراحی و تطبیق راه حل‌های بازی‌های موجود خواهید رفت. شما نحوه تولید مکانیک‌های اصلی بازی و آزمایش و حذف خطرات طراحی پیش‌بینی شده را خواهید یافت. سپس اصول طراحی سطح، داستان‌سرایی تعاملی، تجربه کاربری و دسترسی را خواهید آموخت.

در پایان کتاب Practical Game Design، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک بازی را قبل از تاریخ انتشار آن جمع بندی کنید، با چالش‌های طراحی بازی‌ها به عنوان یک سرویس و بازی‌های رایگان کار کنید و درک کنید که چگونه می‌توان کیفیت بازی را به طور قابل توجهی از طریق تکرار بهبود بخشید. ، تست بازی و پرداخت.

کتاب Practical Game Design برای چه کسی است؟

چه دانش آموزی باشید که مشتاق طراحی اولین بازی خود هستید، یا یک طراح بازی باشید که به دنبال گسترش مجموعه مهارت‌های خود هستید، این کتاب به شما کمک می‌کند در تمام مراحل توسعه بازی به اصول طراحی بازی تسلط پیدا کنید.

کتاب Practical Game Design با تمرکز بر بهترین شیوه‌ها و اتخاذ رویکردی عمل‌گرایانه، بینش‌هایی را درباره هنر و هنر طراحی بازی از دو طراح ارشد بازی، با دانش خودی ارائه می‌دهد که حتی باتجربه‌ترین پیشکسوتان صنعت نیز می‌توانند از آن قدردانی کنند.

تجربه قبلی در توسعه بازی کاملا ضروری نیست. با این حال، دانش اولیه برخی از بازی‌های ویدیویی محبوب مفید خواهد بود.

آنچه کتاب Practical Game Design پوشش می‌دهد:

فصل 1، معرفی فرآیند تولید بازی، به بررسی دسیسه‌های اساسی صنعت بازی می‌پردازد و به شما در مورد نقش‌های مختلف طراحی بازی، مسئولیت‌های طراحان، روش‌های تولید و نقاط عطف توسعه آموزش می‌دهد.

فصل 2، آماده سازی یک مفهوم بازی، نحوه نوشتن یک مفهوم بازی و مسئولیت‌های شما به عنوان یک طراح بازی را به شما آموزش می‌دهد. نکات کاربردی و مثال‌های واقعی به شما کمک می‌کند تا مفهوم بازی خود را بر اساس یک ایده اصلی یا یک بازی موجود ایجاد کنید.

فصل 3، محدوده یک پروژه بازی، مفاهیم و روابط بین محدوده کلی یک بازی، ساختار و محتوای آن را پوشش می‌دهد. ما نمونه‌های دنیای واقعی را بررسی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم تا درک درستی از نحوه مستندسازی بهتر اندازه، پیچیدگی و وابستگی‌های بازی خود ایجاد کنید، و همچنین به شما کمک می‌کنیم وظایف خود را تخمین بزنید.

فصل 4 کتاب Practical Game Design، ایجاد مستندات طراحی، همه چیزهایی را که باید در مورد نوشتن مستندات طراحی بازی بدانید، از ابزارها و تکنیک‌ها گرفته تا توصیه‌های عملی متعدد توضیح می‌دهد.

فصل 5، درک مکانیک بازی، به تعریف مکانیک بازی می پردازد و به شما ایده می‌دهد که چگونه با استفاده از قطعات بازی‌های موجود، بازی خود را بسازید. این فصل همچنین مفهوم پویایی و ویژگی‌ها را به عنوان مجموعه‌ای از مکانیک‌ها معرفی می‌کند که بخش بزرگ‌تری از بازی را تشکیل می‌دهند.

فصل 5 کتاب Practical Game Design

فصل 6، طراحی سیستم‌ها و ویژگی‌ها، تئوری پشت طراحی بازی و ایجاد مکانیک‌ها، ویژگی‌ها و سیستم‌هایی را که برای بازی سرگرم‌کننده هستند، بررسی می‌کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک مکانیک جدید آموزش داده می‌شود و چگونه حلقه اصلی یک بازی تشکیل می‌شود. در نهایت، با نقش‌های درگیری، سیستم‌های مبارزه، پیچیدگی و عمق بازی آشنا خواهید شد.

فصل 7 کتاب Practical Game Design، ساختن نمونه‌های اولیه، نحوه نمونه‌سازی اولیه ایده یا مفهوم بازی را نشان می‌دهد. این فصل هم نمونه سازی کاغذی و هم نمونه سازی دیجیتال را با تمام جوانب مثبت و منفی هر دو تکنیک پوشش می‌دهد. شما در مورد یک مثال عملی از یک سناریوی واقعی خواهید خواند که به راحتی می توان آن را به عنوان یک تمرین تکرار کرد.

فصل 8، طراحی داستان‌های جذاب برای بازی‌ها، اهمیت عناصر روایی در بازی‌ها را برجسته می‌کند و به شما کمک می‌کند شخصیت‌های قوی، جهان‌های جذاب و داستان‌های جذاب طراحی کنید.

فصل 9، مبانی طراحی سطح، شما را با فرآیندها و تکنیک‌های مورد استفاده برای ایجاد محتوای بازی بسیار قابل بازی آشنا می‌کند. شما در مورد ایجاد فضاهای باورپذیر، دستکاری نور و هندسه و بهترین استفاده از مکانیک‌های بازی موجود خواهید آموخت.

فصل 10 کتاب Practical Game Design، ایجاد شخصیت‌ها، انواع مختلف شخصیت‌هایی را که در دنیای مجازی پر می‌شوند و نحوه استفاده بهینه از آنها توضیح می‌دهد. در این فصل، شما همچنین نگاهی دقیق‌تر به یک مثال طراحی کاراکتر عملی برای یک بازی موجود خواهید داشت، که می‌توانید از آن الهام بگیرید و طراحی شخصیت خود را امتحان کنید، تمرینی عالی برای هر طراح بازی.

فصل 10 کتاب Practical Game Design

فصل 11، متعادل کردن محتوا و سیستم‌های شما، دانش فصل‌های قبلی را ترکیب می‌کند و راه‌هایی را بررسی می‌کند که از طریق آن می‌توانید قواعد و محتوای بازی‌های خود را تنظیم کنید، آن‌ها را ساختار دهید و تجاربی ایجاد کنید که علاقه‌مندی مخاطبانتان را جلب و جذب کند.

فصل 12، ایجاد یک رابط کاربری عالی و تجربه کاربری، پیچیدگی‌های مکانیک ورودی، سیستم‌های دوربین و بازخورد موثر بازی را تشریح می‌کند. سپس بینش عملی در مورد فرآیندهای طراحی UI و UX به دست خواهید آورد و به شما کمک می‌کند تا رابط‌ها و تجربیاتی ایجاد کنید که آموزنده، توانمند و لذت بخش برای تعامل هستند.

فصل 13 کتاب Practical Game Design، ساختن بازی‌های خود را در دسترس قرار می‌دهد، به این موضوع می‌پردازد که چگونه بازی‌های خود را در دسترس‌تر کنید، یعنی استفاده، درک و ارتباط با آن‌ها را آسان‌تر کنید. سپس با تست قابلیت استفاده آشنا خواهید شد و خود را با تخصص مورد نیاز برای برنامه ریزی و اجرای جلسات تست بازی خود مسلح خواهید کرد.

فصل 14، تسلط بر بازی‌ها به عنوان یک سرویس، دانش مورد نیاز برای تبدیل بازی شما به یک سرویس موفق را با ایجاد یک استراتژی به روز رسانی، اجرای رویدادها، طراحی پاس‌های فصلی، پرداختن به تعادل بازی، کار با تجزیه و تحلیل، ارائه پشتیبانی از مشتری و استفاده از ابزارها استخراج می‌کند. برای اجرای پایدار بازی‌های شما مورد نیاز است.

فصل 15 کتاب Practical Game Design، درک تکنیک‌های کسب درآمد، دانش فصل قبل را گسترش می‌دهد و عمیقاً به تکنیک‌ها و دانش مورد نیاز برای کسب درآمد متفکرانه، اخلاقی و مؤثر از بازی‌های رایگان خود می‌پردازد.

فصل 15 کتاب Practical Game Design

فصل 16، The Final 10% شما را از طریق فرآیندهایی که باید قبل از انتشار نهایی یک بازی انجام شود، هدایت می‌کند. همچنین در مورد دشواری‌ها و مشکلات بسته شدن و انتشار یک بازی ویدیویی و نحوه اجتناب از آنها خواهید خواند.

سرفصل‌های کتاب Practical Game Design:

  • Practical Game Design
  • Contributors
  • About the authors
  • About the reviewers
  • Preface
  • Chapter 1: Introducing the Game Production Process
  • Chapter 2: Preparing a Game Concept
  • Chapter 3: Scoping a Game Project
  • Chapter 4: Creating Design Documentation
  • Chapter 5: Understanding Game Mechanics
  • Chapter 6: Designing Systems and Features
  • Chapter 7: Making Prototypes
  • Chapter 8: Designing Compelling Stories for Games
  • Chapter 9: The Fundamentals of Level Design
  • Chapter 10: Creating Characters
  • Chapter 11: Balancing Your Content and Systems
  • Chapter 12: Building a Great User Interface and User Experience
  • Chapter 13: Making Your Games Accessible
  • Chapter 14: Mastering Games as a Service
  • Chapter 15: Understanding Monetization Techniques
  • Chapter 16: The Final 10%
  • Index
  • Other Books You May Enjoy

جهت دانلود کتاب Practical Game Design می‌توانید پس از پرداخت، دریافت کنید.

فرمت کتاب

epub, PDF

ویرایش

Second

ISBN

978-1-80324-515-7

تعداد صفحات

446

انتشارات

سال انتشار

حجم

16.13 مگابایت, 18.02 مگابایت

نویسنده

,

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب Practical Game Design”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید کتاب Practical Game Design:

۲۸,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.
دسته‌یندی کتاب‌ها:
سبد خرید
به بالا بروید