کتاب You Need PR

  • کتاب You Need PR
  • قسمت 1 کتاب You Need PR
  • قسمت 2 کتاب You Need PR
  • قسمت 3 کتاب You Need PR
  • قسمت 4 کتاب You Need PR
کتاب You Need PR

خرید کتاب You Need PR:

۲۶,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.

کتاب You Need PR: An Approachable Guide to Public Relations for Early-Stage Companies (شما نیاز به روابط عمومی دارید: راهنمای قابل دسترس برای روابط عمومی برای شرکت‌های نوپا) نکات مهم و مورد نیاز برای ارتباط با مردم را در قالب 4 بخش مختلف شرح خواهد داد.

در ادامه مقدمه‌ای از را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.

مقدمه‌ای بر کتاب You Need PR:

\”من به روابط عمومی نیاز دارم. \”

من اغلب این سه کلمه را از صاحبان مشاغل می‌شنوم بعد از اینکه به آن‌ها می‌گویم یک آژانس روابط عمومی (PR) را در خارج از نیویورک اداره می‌کنم. من می‌توانستم آن شخص را ملاقات کنم، و به محض شنیدن کار من، چشم‌هایشان روشن می‌شود و بلافاصله در مورد کسب‌وکارشان و اینکه چگونه برای به دست آوردن نام خود تلاش می‌کنند، صحبت می‌کنند.

گویی برای مسائل مربوط به آگاهی از برند آن‌ها درمانگر آن‌ها شده‌ام. به هر حال، من با این مکالمات پیشرفت می‌کنم، بنابراین در یک رویداد شبکه‌ای یا حتی وقتی در خیابان در نیویورک راه می‌روم راحت باشید. اما از واکنش سریع اولیه‌ای که دریافت می‌کنم، می‌توانم به آن شخص بگویم که واقعاً کسی را نداشت که از این نوع سؤالات یا حتی منبعی بپرسد که بتواند برای راهنمایی به آن مراجعه کند.

این باعث می‌شود به زمانی فکر کنم که شرکت من، روابط عمومی JMG، در مراحل ابتدایی خود بود و من به عنوان یک کارآفرین بسیار سبزتر بودم. من به مدرسه بازرگانی نرفتم، بنابراین مهارت من در حرفه من به عنوان یک تبلیغ‌نویس بود. همانطور که رشد کردم و عاقل‌تر شدم، یاد گرفتم که کارآفرین بودن فقط به این نیست که در تجارت خود خوب باشم. همچنین در مورد مهارت در منابع انسانی، حسابداری، بازاریابی و غیره بود.

برای موفقیت، لازم بود در مورد هر دسته اطلاعات کافی داشته باشم تا بتوانم این بخش را به طور کارآمد – یا به اندازه کافی – اداره کنم تا زمانی که بودجه لازم برای برون سپاری آن را به متخصصان برتر که برای امرار معاش این کار را انجام می‌دهند، داشته باشم.

اینجاست که می‌بینم کارآفرینان در مراحل اولیه روابط عمومی دارند. آن‌ها می‌خواهند در معرض دید بیشتری قرار بگیرند، اما بودجه لازم برای استخدام یک شرکت روابط عمومی را ندارند، و آنچه که در مورد روابط عمومی می‌دانند عموماً حداقل است.

بنابراین، اگر خودشان تلاش کنند روابط عمومی را انجام دهند، فقط تا این حد می‌توانند پیش بروند. هدف اکثر آن‌ها این است که بتوانند یک متخصص روابط عمومی را استخدام کنند تا آن را به عهده بگیرد، اما بیشتر شرکت‌های روابط عمومی به تعهدی شش ماهه تا یک ساله متشکل از یک نگهدارنده ماهانه که هزاران نفر است نیاز دارند.

برای یک شرکت بوت استرپ یا در مراحل اولیه، هزینه بالایی برای ورود است، اما نتایجی که می‌تواند از روابط عمومی حاصل شود می‌تواند ارزش بالایی را برای یک برند به ارمغان بیاورد، که بازدهی عالی برای سرمایه‌گذاری اولیه است.

چرا به روابط عمومی نیاز دارید

به عنوان یک کارآفرین، شما بر روی نوآوری و رشد برند خود تمرکز می‌کنید و در عین حال از نتایج نهایی خود آگاه هستید. شما همچنین به بازگشت سرمایه (ROI) و استراتژی‌هایی که نتایج آنی ایجاد می‌کنند نگاه می‌کنید. و شما بر توسعه محصول (یا خدمات) خود، ایجاد یک تیم، اجرای استراتژی فروش و حتی حذف بازاریابی تمرکز می‌کنید. اما چیزی که همیشه در لیست آخر قرار می‌گیرد، توسعه یک استراتژی روابط عمومی و استخدام متخصصان روابط عمومی کافی است.

دلیل این امر این است که بسیاری از بنیان‌گذاران روابط عمومی را با بازاریابی مقایسه می‌کنند و در حالی که بازاریابی قابل اندازه‌گیری است، روابط عمومی اینطور نیست و نتایج آن واقعاً در دراز مدت به ثمر می‌رسد. این نتایج حاصل از ایجاد روابط با رسانه‌ها و ایجاد اعتماد در برند شما با مصرف‌کنندگان است. بنابراین، هنگامی که روابط عمومی فروش مستقیم یا افزایش فوری ترافیک به وب سایت شما را ایجاد نمی‌کند، به عنوان بنیانگذار ممکن است پیش از موعد فرض کنید روابط عمومی ارزش سرمایه‌گذاری را ندارد.

یکی از بزرگترین تفاوت‌های بازاریابی و روابط عمومی این است که در بازاریابی، یک شرکت هزینه تبلیغات خود را پرداخت می‌کند. در روابط عمومی، شما (یا یک روزنامه‌نگار) از خبرنگاران دعوت می‌کنید تا داستانی درباره شما بنویسند، که نیازی به هزینه ندارد. این شخص ثالثی است که در مورد شما صحبت می‌کند و‌امیدوار است که یک تأیید مثبت برای برند شما ایجاد کند.

در واقعیت، روابط عمومی بیشتر در فضای خلاقانه قرار می‌گیرد، زیرا ناخودآگاه را از طریق داستان سرایی هدف قرار می‌دهد. از طریق هنر ارائه کلامی، کلمات می‌توانند تصویری را ترسیم کنند و آن تصویر برای هر شنونده‌ای منحصر به فرد خواهد بود. آیوی لی که به عنوان «پدر روابط عمومی مدرن» شناخته می‌شود، در کتاب «راهنمای شهروندی برای روابط عمومی» در سال ۱۹۲۸ گفت: «عمومی هنر تأثیرگذاری بر ذهن [دیگران] است». او در ادامه توضیح می‌دهد: «این تبلیغات نیست، اگرچه تبلیغات بخشی از تبلیغات است، و همچنین توانایی رساندن اطلاعیه‌های مطلوب به مطبوعات نیست…. با تصور درست، تبلیغات مجموعه‌ای از هنر‌هایی است که برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی و حرکت آن در جهت مطلوب به کار می‌رود. »

این مفهوم صد ساله نمی‌تواند بیشتر از آنچه که برای تجارت امروز است مرتبط باشد. روابط عمومی یک استراتژی بلند مدت است که شامل ارسال پیام‌های ثابت از طریق هر کانال ارتباطی ممکنی است که وجود دارد. روابط عمومی در مورد تأثیرگذاری بر ادراک مخاطبان برای ایجاد تأثیر بر ناخودآگاه آن‌ها است که به شما امکان می‌دهد اعتماد خود را با خواننده ایجاد کنید و در عین حال اعتبار خود را به عنوان یک برند افزایش دهید.

کتاب You Need PR چه کاری برای شما انجام خواهد داد

آیا میدانستید که حدود ۹۰ درصد استارت‌آپ‌ها در پنج سال اول فعالیت شکست می‌خورند؟ یکی از دلایل اصلی شکست یک استارتاپ، بازاریابی ضعیف است که شامل آگاهی از برند است که از طریق استراتژی‌های روابط عمومی استراتژیک ایجاد شده است.

داشتن قرار گرفتن در معرض مناسب برای تضمین مشتریان جدید، رشد شرکت، تأمین مالی آینده و موفقیت شرکت شما حیاتی است. در کتاب You Need PR، من ابزار‌هایی را با شما به اشتراک می‌گذارم که به هر استارتاپی اجازه می‌دهد تا ابتکارات روابط عمومی خود را مدیریت کند و در تلاش‌های خود موفق باشد.

ممکن است از خود بپرسید که آیا در طیف یک استارتاپ قرار می‌گیرید؟ به خاطر داشته باشید که استارتاپ فقط یک شرکت تازه تأسیس نیست. شرکت شما می‌تواند یک استارتاپ در نظر گرفته شود، حتی اگر بیش از پنج سال از عمر آن گذشته باشد و بیش از سی و چند کارمند داشته باشد. کلمه استارتاپ به سادگی به معنای هر شرکتی است که توانایی مقیاس‌پذیری دارد، نوآوری برای حل یک مشکل طراحی شده است یا زندگی کاربران نهایی خود را آسان می‌کند.

در صفحات پیش رو چه چیزی را می‌توان انتظار داشت

کتاب You Need PR توسط یک بنیانگذار برای بنیانگذاران نوشته شده است. ما مشتریان خود هستیم. ما به عنوان یک شرکت روابط عمومی یک استارت آپ هستیم. ما درک می‌کنیم که برای جلب توجه چه چیزی لازم است، و می‌دانیم که چگونه از چیز‌هایی که برای ایمن کردن مطبوعات دارید استفاده کنیم، حتی با یک زاویه داستان همیشه سبز.

ما می‌دانیم که هر دلار مهم است و رسانه‌های پولی‌ایده‌آل نیستند، بنابراین می‌خواهیم به بنیان‌گذاران دیگری مانند شما کمک کنیم تا روابط عمومی را به گونه‌ای درک کنند که به شما کمک کند پوشش رسانه‌ای کسب‌شده را برای خود و استارت‌آپ خود تضمین کنید.

کتاب You Need PR به چهار بخش تقسیم شده است. بخش اول چگونگی تثبیت خود را به عنوان یک برند و آنچه که باید ابتدا انجام دهید تا پایه و اساس یک کمپین روابط عمومی موفق را پایه‌گذاری کنید، بحث می‌کند.

روابط عمومی برای موفقیت بلندمدت یک استارتاپ مهم است، زیرا تمام عواملی را که برای ایجاد یک دنبال‌کننده وفادار نقش دارند، در نظر می‌گیرد. کتاب You Need PR طراحی شده است تا به شما بیاموزد چگونه به استارتاپ خود از منظری جامع‌تر نگاه کنید و هر کانال ممکنی را که می‌توان از طریق آن پیام ارسال کرد، تجزیه و تحلیل کرد.

این به شما امکان می‌دهد در هر نقطه تماس از دریچه مخاطب خود و نحوه درک آن‌ها از شما نگاه کنید. همچنین در مورد \”دیدگاه انسانی\” و اینکه چرا انسان‌سازی تعاملات خود در طول فرآیند روابط عمومی اهمیت دارد و همچنین اینکه چرا توسعه مداوم محتوا مهم است صحبت می‌کند.

قسمت دوم کتاب You Need PR به شما کمک می‌کند تا مواد مطبوعاتی خود را بسازید و بهترین داستان ممکن را توسعه دهید. همچنین به شناخت چشم انداز رقیب شما و نحوه ارائه پیام‌های رقبای شما و همچنین نحوه صحبت رسانه‌ها در مورد آن‌ها می‌پردازد.

بخش سوم کتاب You Need PR به شما کمک می‌کند تا قبل از راه‌اندازی ابتکارات روابط عمومی خود، یک استراتژی تدوین کنید. همچنین آنچه را که باید در مورد رسانه‌ها قبل از تعامل با آن‌ها بدانید را پوشش می‌دهد. سپس، پس از گذاشتن پایه، مواد ساخته شده و دانش مدیریت صحیح فرآیند، آماده پیش‌نویسی و اجرای فرآیند پیتینگ خواهید بود.

بخش چهارم کتاب You Need PR نحوه ارائه مصاحبه با رسانه را پوشش می‌دهد. بهترین روش‌ها برای پیگیری طرح‌های شما را مورد بحث قرار می‌دهد و نمونه‌هایی از پاسخ‌های احتمالی را که ممکن است از خبرنگاران دریافت کنید، ارائه می‌کند. نحوه مدیریت مصاحبه را مورد بحث قرار می‌دهد و نکات واقعی مصاحبه را ارائه می‌دهد. همچنین بررسی می‌کند که پس از اجرای ضربه رسانه‌ای چه باید کرد.

در حالی که جهان در طول شروع همه‌گیری کووید-۱۹ تغییرات زیادی را تجربه می‌کرد، من از لحظه تعطیلی تصمیم گرفتم از زمان اضافه‌ای که در خانه به من داده شده بود برای شرح وقایع همه ابزار‌ها و‌ایده‌هایی که یک شرکت یا یک فرد نیاز دارد استفاده کنم.

اجرای یک استراتژی روابط عمومی موفق آیا سس مخفی را می‌دهم؟ شاید، اما وقتی یک شرکت به نقطه‌ای می‌رسد که می‌تواند یک شرکت روابط عمومی را استخدام کند تا کار را برای آن‌ها انجام دهد، همیشه انجام می‌دهند، زیرا این یک کار کمتر است که باید انجام دهند. تا زمانی که به آن نقطه برسید، به شما پیشنهاد می‌کنم کمی قهوه بنوشید، در یک گوشه دنج مستقر شوید، و آماده شوید تا فرآیند روابط عمومی را بیاموزید، شروع کنید تا به پایان برسانید. وقتی آماده شدید، صفحه را ورق بزنید و بیایید شروع کنیم.

سرفصل‌های کتاب You Need PR:

  • Cover Page
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Contents
  • Introduction
  • Part I: Establish
    • Chapter 1: Laying the Foundation
    • Chapter 2: Getting to the Core
    • Chapter 3: Constant Content
  • Part II: Build
    • Chapter 4: Brand Materials
    • Chapter 5: Great Storytelling
    • Chapter 6: The Competitor Landscape
  • Part III: Launch
    • Chapter 7: Strategy Development
    • Chapter 8: Media Relations
    • Chapter 9: The Right Pitch
  • Part IV: Deliver
    • Chapter 10: Follow Through
    • Chapter 11: Make an Impression
    • Chapter 12: Celebrate the Win
  • Conclusion
  • Acknowledgments
  • Notes
  • Glossary
  • Index
  • About the Author

جهت دانلود کتاب You Need PR می‌توانید پس از پرداخت، دریافت کنید.

فرمت کتاب

epub

ویرایش

First

ISBN

978-1-63909-006-8

تعداد صفحات

318

انتشارات

,

سال انتشار

حجم

446.14 کیلوبایت, 447.34 کیلوبایت

نویسنده

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب You Need PR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید کتاب You Need PR:

۲۶,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.
دسته‌یندی کتاب‌ها:
سبد خرید
به بالا بروید