کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D

  • کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D ویرایش دوم
  • فصل 3 کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D ویرایش دوم
  • فصل 6 کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D ویرایش دوم
  • فصل 9 کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D ویرایش دوم
کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D ویرایش دوم

خرید کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D:

۲۸,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.

کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D, 2nd Edition: A Beginner’s Guide to Mathematical Foundations (ریاضیات پایه برای توسعه بازی با Unity 3D، نسخه دوم: راهنمای مبتدیان برای مبانی ریاضی) مفاهیم ریاضی مربوط به بازی‌سازی و نکات آن را با زبانی ساده بیان می‌کند.

در ادامه مقدمه‌ای از کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.

مقدمه‌ای بر کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D:

به Basic Math for Game Development با Unity ۳D خوش آمدید. از آنجایی که شما این کتاب را انتخاب کرده‌اید، احتمالاً علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ریاضیات مربوط به توسعه بازی یا، شاید، در مورد جزئیات برنامه‌های کاربردی جذاب مانند Unity هستید. این می‌تواند کتاب مناسبی برای شروع کاوش شما باشد.

کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D از مثال‌های تعاملی در Unity برای ارائه هر مفهوم ریاضی مورد بحث استفاده می‌کند و شما را به یک سفر عملی یادگیری می‌برد. پوشش هر موضوع همیشه از یک الگو پیروی می‌کند.

ابتدا مفهوم و ارتباط آن در عملکرد بازی‌های ویدیویی توضیح داده می‌شود. دوم، ریاضیات، با تمرکز بر کاربرد در توسعه بازی و گرافیک کامپیوتری تعاملی، مشتق شده است. در نهایت، اجرای مفهوم و ریاضیات مشتق شده به عنوان مثال در Unity نشان داده شده است.

بیشتر بخوانید: کتاب Practical Mathematics for AI and Deep Learning

از طریق تعامل با این مثال‌ها، این فرصت را خواهید داشت که مفاهیم و محدودیت‌های هر مفهوم را کشف کنید. علاوه بر این، می‌توانید اثرات دستکاری پارامتر‌های مختلف مرتبط را بررسی کنید. در نهایت، و بسیار مهمتر، می‌توانید کد منبع همراه را مطالعه کنید و جزئیات پیاده‌سازی‌ها را درک کنید.

در فصل ۲، شما با مرور فواصل اعداد ساده در سیستم مختصات دکارتی شروع خواهید کرد. فصل‌های ۳ و ۴ به شما امکان می‌دهد بردار‌ها و قوانین عملکرد آن‌ها را بررسی کرده و در مورد آن‌ها بیاموزید تا به طور رسمی موقعیت‌ها را در فضای سه بعدی مرتبط کنید.

فصول ۵ و ۶ بردار نقطه و محصولات متقاطع را برای ارتباط بردار‌ها و فضایی که آن‌ها را تعریف می‌کند مطالعه می‌کنند. فصل ۷ شما را به کار در فضا‌های مختصات متعدد به طور همزمان هدایت می‌کند تا به مسائل مرکب مانند توصیف حرکات داخل یک سفینه فضایی ناوبری بپردازید.

فصل ۸ به معرفی کواترنیون‌ها و عملگر چرخش می‌پردازد و فصل ۹ با ریاضیات اساسی مربوط به توسعه بازی به پایان می‌رسد. در طول این کتاب، جزئیات ریاضی و پیاده‌سازی جعبه‌های محدود را خواهید آموخت.

کره‌های مرزی؛ کنترل حرکت؛ ریخته‌گری اشعه؛ نشان دادن نقاط به خطوط و سطوح. محاسبه تقاطع بین‌اشیاء سریع سفر. پرتاب کردن‌اشیا بر روی صفحات دو بعدی برای ایجاد سایه. بازتاب‌های محاسباتی؛ کار در فضا‌های مختصات متعدد؛ چرخش برای تراز کردن بردارها؛ و خیلی بیشتر!

چه کسی باید کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D را بخواند:

این کتاب برای علاقه‌مندان و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی که پیشینه‌ای در برنامه‌نویسی شی گرا اولیه دارند، هدف قرار گرفته است.

به عنوان مثال، اگر شما دانش‌آموزی هستید که یک دوره برنامه‌نویسی مقدماتی را گذرانده‌اید یا از علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی خودآموخته هستید، می‌توانید مفاهیم و کد‌های ارائه شده در این کتاب را با کمی دردسر دنبال کنید.

اگر به طور کلی هیچ پیش زمینه برنامه‌نویسی ندارید، پیشنهاد می‌شود قبل از پرداختن به مطالب ارائه شده در این کتاب ابتدا با زبان برنامه‌نویسی سی شارپ راحت شوید.

علاوه بر درک اولیه از برنامه‌نویسی شی گرا، شما همچنین باید با سیستم مختصات دکارتی، جبر اولیه و دانش مثلثاتی آشنا باشید. تجربه و دانش کار با یونیتی الزامی نیست.

سرفصل‌های کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D:

  • Table of Contents
  • About the Authors
  • Acknowledgments
  • Introduction
  • Chapter 1: Introduction and Learning Environment
  • Chapter 2: Intervals and Bounding Boxes
  • Chapter 3: Distances and Bounding Spheres
  • Chapter 4: Vectors
  • Chapter 5: Vector Dot Products
  • Chapter 6: Vector Cross Products and 2D Planes
  • Chapter 7: Axis Frames and Vector Components
  • Chapter 8: Quaternions and Rotations
  • Chapter 9: Conclusion
  • Index

جهت دانلود کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D می‌توانید پس از پرداخت، دریافت کنید.

فرمت کتاب

epub, PDF

ویرایش

Second

ISBN

978-1-4842-9885-5

تعداد صفحات

456

انتشارات

سال انتشار

حجم

22.06 مگابایت, 26.49 مگابایت

نویسنده

,

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید کتاب Basic Math for Game Development with Unity 3D:

۲۸,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.
دسته‌یندی کتاب‌ها:
سبد خرید
به بالا بروید