کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence

  • کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence
  • فصل 6 کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence
  • فصل 12 کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence
  • فصل 18 کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence
کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence

خرید کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence:

۳۰,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.

کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence: Case Studies and Data Analysis for Business Problem Solving (پیشرفت در بازاریابی دیجیتال در عصر هوش مصنوعی: مطالعات موردی و تجزیه و تحلیل داده ها برای حل مشکلات کسب و کار) پیشرفت‌های تکنولوژیکی را که آینده بازاریابی دیجیتال را متحول می کند برجسته می کند و حوزه های مهم تحقیقاتی در این زمینه را پوشش می‌دهد.

کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence پیشرفت‌ها در بازاریابی دیجیتال و همچنین ابزارها، تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را نشان می‌دهد.

همچنین شکاف‌های موجود در تحقیق در مورد ابزارها، تکنیک‌ها و روش‌های بازاریابی دیجیتال مؤثر را شناسایی می‌کند و تعامل بین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال و برنامه‌های تجاری سازمان‌ها، از یک سو و روابط با مشتری، از سوی دیگر، در عصر هوش مصنوعی را پل می‌کند.

در ادامه مقدمه‌ای از کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.

مقدمه‌ای بر کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence:

شکی نیست که امروزه ما در مسیر فناوری‌هایی قرار داریم که وظایف بسیاری را انجام می‌دهند که در حال حاضر انجام آن‌ها به مغز انسان نیاز دارد. ما در حال آزمایش با هوش مصنوعی (AI) در بخش تجاری هستیم.

فرهنگ لغت «لو رابرت» هوش مصنوعی را به عنوان «مجموعه‌ای از نظریه‌ها و تکنیک‌ها برای توسعه برنامه‌های رایانه‌ای پیچیده که قادر به شبیه‌سازی برخی از ویژگی‌های هوش انسانی (استدلال، یادگیری و غیره) هستند» تعریف می‌کند. بنابراین ما در مورد سیستم‌هایی صحبت می‌کنیم که قادر به یادگیری و تصمیم‌گیری هستند.

بازاریابی بدون شک زمینه‌ای است که در آن پیروی از پیشرفت‌های تکنولوژیکی برای سازگاری بسیار مهم است. هوش مصنوعی این واقعیت است که یک ماشین یا یک برنامه وظایفی را با تقلید از عملکرد‌های شناختی انسان انجام می‌دهد.

زمینه‌های کاربرد هوش مصنوعی به طور مداوم در حوزه‌های وسیع‌تری در حال گسترش است. امروزه بسیاری از شرکت‌ها هوش مصنوعی (AI) را آینده استراتژی بازاریابی می‌دانند.

هوش مصنوعی با توانایی خارق‌العاده‌اش در جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های مشتریان، می‌تواند تأثیر زیادی بر استراتژی بازاریابی داشته باشد. به طور فزاینده‌ای توسط شرکت‌ها برای رفع نیاز‌های بازاریابی، مانند هدایت کمپین های‌ایمیل، استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی، مکالمه با مشتریان (چت بات‌ها) و غیره استفاده می‌شود.

با این حال، ۶۱ درصد از بازاریابان می‌گویند که هوش مصنوعی مهمترین جنبه استراتژی داده آن‌ها است. با این حال، ۱۵ درصد از شرکت‌ها انتظار دارند در سال ۲۰۲۲ روی هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

هزینه جهانی هوش مصنوعی (AI) در سال ۲۰۲۲ به ۷۷.۶ میلیارد دلار رسیده است، در حالی که ارزش تجاری آن ۳. ۹ تریلیون دلار است.

علاوه بر این، بررسی وضعیت هوش مصنوعی مک‌کینزی نشان می‌دهد که ۵۰ درصد از شرکت‌های مورد بررسی، هوش مصنوعی را حداقل در یک کار تجاری، عمدتاً در عملیات خدمات، توسعه محصول یا خدمات، بازاریابی و فروش، اتخاذ کرده‌اند.

در واقع، ۱۷ درصد از افرادی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، از این فناوری برای تجزیه و تحلیل خدمات مشتری و ۱۴ درصد برای تقسیم‌بندی مشتری استفاده می‌کنند.

در نهایت، بیش از دو سوم پاسخ‌دهندگانی که گفتند آن را در این مناطق پذیرفته‌اند، گفتند که استفاده از آن درآمدشان را افزایش داده است. در میان این عملکرد‌ها، اکثر پاسخ‌دهندگان می‌گویند که گردش مالی خود را برای بهینه‌سازی سهام و قطعات، قیمت‌گذاری و ارتقاء، تجزیه و تحلیل خدمات مشتری و فروش و پیش‌بینی تقاضا افزایش داده‌اند.

فناوری هوش مصنوعی نه تنها درآمد را افزایش می‌دهد، بلکه نرخ تبدیل و تجربیات مشتری را هنگام خرید آنلاین بهبود می‌بخشد. بر اساس مطالعه‌ای که توسط \”Evergage\” انجام شده است، هنگامی که از آن‌ها در مورد مزایای شخصی‌سازی از طریق هوش مصنوعی پرسیده شد، ۶۳٪ از پاسخ‌دهندگان به افزایش نرخ تبدیل اشاره کردند، در حالی که ۶۱٪ بهبود تجربه مشتری را تأیید کردند.

هوش مصنوعی در حال تحول در بازاریابی دیجیتال است. تکامل دیجیتال و جامعه، توسعه‌دهندگان را به بهینه‌سازی و توسعه الگوریتم‌های خود با ادغام هوش مصنوعی به منظور عملکرد و جلوتر از منحنی سوق می‌دهد.

از آنجایی که مردم به طور فزاینده‌ای نسبت به اطلاعات موجود در اینترنت بی‌صبر، کنجکاو و خواستار می‌شوند، نیاز به یافتن راه‌حل‌هایی برای افزایش تجربه مشتری وجود دارد.

با این حال، تلاش‌های تحقیقاتی فعلی فاقد توضیحاتی در مورد رابطه هوشمند بین شرکت‌ها و مشتریان مبتنی بر هوش مصنوعی است. بنابراین، کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence اهمیت مطالعه راه حل‌های تکنولوژیکی و پیشرفت‌های بازاریابی دیجیتال در عصر هوش مصنوعی را برجسته می‌کند.

کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence ویرایش شده، پیشرفت‌های تکنولوژیکی را که آینده بازاریابی دیجیتال را متحول می‌کند برجسته می‌کند و حوزه‌های تحقیقاتی مهمی را در این زمینه پوشش می‌دهد.

کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence پیشرفت‌ها در بازاریابی دیجیتال و ابزار‌ها، تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را نشان می‌دهد.

شکاف‌های موجود در تحقیق ابزار‌ها، تکنیک‌ها و روش‌های بازاریابی دیجیتال مؤثر را شناسایی می‌کند و بر تعامل بین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال و طرح کسب‌وکار سازمان‌ها از یک سو و ارتباط با مشتریان از سوی دیگر در عصر هوش مصنوعی پل می‌زند.

کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence مفاهیم و کاربرد‌های دیجیتال مارکتینگ در عصر هوش مصنوعی را به صورت جامع در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. این پیشرفت‌ها و فناوری‌های عمده در بازاریابی دیجیتال را برای تعامل، تحلیل، پیش‌بینی و طراحی مؤثر برای تدوین بهترین استراتژی برای یک کسب‌وکار با استفاده از راه‌حل‌های هوش مصنوعی برجسته می‌کند.

این امر به متخصصان این امکان را می‌دهد تا از پیشرفت‌های بازاریابی دیجیتال در عصر هوش مصنوعی به‌گونه‌ای استفاده کنند که برای خدمت به مشتریان در این دوره رقابتی مناسب باشد.

هدف کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence بررسی پیشرفت‌های دیجیتال مارکتینگ در رابطه هوشمند بین شرکت‌ها و مشتریان مبتنی بر هوش مصنوعی با ارائه راه‌های تحقیقاتی علمی جدید در زمینه‌های کاربردی بسیاری است.

سرفصل‌های کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence:

  • Copyright Page
  • Contents
  • Contributors
  • Preface
  • Editor
  • 1. Al and Advertising: Unraveling the Dynamics of Consumer Behavior and Brand Engagement
  • 2. Enhancing Customer Experience through Al-Enabled Content Personalization in E-Commerce Marketing
  • 3. Redefining Marketing Strategies for Higher Education through Al Applications: A Critical Review
  • 4. Enhancing Customer Targeting in E-Commerce and Digital Marketing through Al-Driven Personalization Strategies
  • 5. Current Advances on the Application of Blockchain Solutions in Digital Marketing: Opportunities and Threats
  • 6. Analysis and Result Prediction for Indian Premier League Using Machine Learning Algorithms
  • 7. Study of Factors Affecting Intention to Use Artificial Intelligence by Marketers: A ChatGPT Case
  • 8. The Effectiveness of Using Artificial Intelligence Techniques in Advertising on Social Media
  • 9. The Impact of Blockchain on Digital Commerce
  • 10. Chatbots: A Computerized Communication Specialized Device
  • 11. Artificial Intelligence and More Effective Advertising: Unlocking the Power of Data and Automation
  • 12. Chatbot and Digital Communication
  • 13. Are You Real ?: When Anthropomorphism Misleads the Consumer
  • 14. Natural Language Processing to Track Cognitive, Emotional and Social Change on Reddit Mental Health and Non-Mental Health Groups during Covid-19
  • 15. Do Consumers Favor a Social Presence When Using Voice Chatbots?
  • 16. The Moderating Role of Perceived Interaction in a Chatbot’s Impact on Conversational Commerce: From Intention to Usage to Actual Usage
  • 17. Role of Technology for Pharmaceutical Marketing in the Era of Artificial Intelligence: A Bibliometric Study
  • 18. Market Segmentation: Machine Learning in Marketing with Clustering Model
  • References
  • Index

جهت دانلود کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence می‌توانید پس از پرداخت، دریافت کنید.

فرمت کتاب

PDF

ویرایش

First

ISBN

978-1-003-45044-3

تعداد صفحات

329

انتشارات

سال انتشار

حجم

14.75 مگابایت

نویسنده

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید کتاب Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence:

۳۰,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.
دسته‌یندی کتاب‌ها:
سبد خرید
به بالا بروید