کتاب Business Communication: Process & Product, 10th Edition (ارتباطات تجاری: فرآیند و محصول، ویرایش دهم)، یک راهنمای جامع برای توسعه مهارتهای ارتباطی است که برای موفقیت در محیط کار امروزی از اهمیت بالایی برخوردارند. این کتاب فراتر از آموزش صرف گرامر و مکانیک زبان میرود؛ بلکه بر کل فرآیند ارتباط، از برنامهریزی و سازماندهی افکار گرفته تا ساخت پیامهای مؤثر و ارائه ارائههای تأثیرگذار تمرکز دارد.
ویرایش دهم کتاب Business Communication بهروزرسانی شده تا آخرین روندهای فناوری و روشهای ارتباطی، با تأکید بر ارتباطات دیجیتال، رسانههای اجتماعی و برندسازی شخصی را منعکس کند. همچنین شامل دو فصل جدید در مورد استخدام، با توصیههایی در مورد رزومهنویسی، مصاحبه و شبکهسازی در بازار کار رقابتی امروزی است. چه دانشجو باشید و چه یک حرفهای شاغل، کتاب ارتباطات تجاری: فرآیند و محصول، شما را به مهارتهای لازم برای برقراری ارتباط مؤثر و دستیابی به اهداف شغلی خود مجهز خواهد کرد.
در ادامه مقدمهای از کتاب Business Communication را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.
مقدمهای بر کتاب Business Communication:
علاقمندید که مهارتهای خود را برای آینده آماده و در برابر رکود اقتصادی مقاوم کنید؟ پرفروشترین کتاب گافی/لویی، ارتباطات تجاری: فرآیند و محصول، ویرایش دهم، میتواند به شما کمک کند. این متن پیشرو و منابع دیجیتال MindTap شما را در توسعه شایستگیهای ارتباطی که برای موفقیت حرفهای در عصر دیجیتال بسیار متصل امروزی از اهمیت بالایی برخوردارند، راهنمایی میکند.
مهارتهایی را که کارفرمایان بیشتر از همه ارزش میدهند، مانند نگارش برتر، سخنرانی، ارائه، تفکر انتقادی و مهارتهای کار تیمی، اصلاح کنید. دو فصل استخدام بهروزرسانیشده نکاتی را برای بازار کاری ارائه میدهند که بیش از هر زمان دیگری رقابتی، سیار و مبتنی بر فناوری است. این نسخه که بر اساس مصاحبه با متخصصان موفق و تحقیقات گسترده در مورد آخرین روندها، فناوریها و روشها است، توصیههایی ترکیبی در مورد ایجاد برند شخصی، استفاده مؤثر از لینکدین و نوشتن رزومه ارائه میدهد. یک فرآیند نوشتاری 3×3 امضا، تکالیف معنادار و ابزارهای تمرین دیجیتال، شما را بیشتر به مهارتهای ارتباطی مجهز میکند تا امروز در دنیای تجارت برجسته شوید.
سرفصلهای کتاب Business Communication:
- Cover
- Business Communication
- Brief Contents
- Contents
- Appreciation for Support
- About the Authors
- Unit 1: Communication Foundations
- Chapter 1: Business Communication in the Digital Age
- Chapter 2: Professionalism: Team, Meeting, Listening, Nonverbal, and Etiquette Skills
- Chapter 3: Intercultural Communication
- Unit 2: The Writing Process in the Digital Era
- Chapter 4: Planning Business Messages
- Chapter 5: Organizing and Drafting Business Messages
- Chapter 6: Revising Business Messages
- Unit 3: Workplace Communication
- Chapter 7: Short Workplace Messages and Digital Media
- Chapter 8: Positive and Neutral Messages
- Chapter 9: Negative Messages
- Chapter 10: Persuasive and Sales Messages
- Unit 4: Reports, Proposals, and Presentations
- Chapter 11: Report Writing Basics
- Chapter 12: Informal Business Reports
- Chapter 13: Proposals, Business Plans, and Formal Business Reports
- Chapter 14: Business Presentations
- Unit 5: Employment Communication
- Chapter 15: The Job Search, Resumes, And Cover Letters In The Digital Age
- Chapter 16: Interviewing And Following Up
- Appendix A: Document Formats
- Appendix B: Citation Formats
- Appendix C: Correction Symbols and Proofreading Marks
- Appendix D: Grammar and Mechanics
- Key to Grammar and Mechanics
- Test Your Etiquette IQ Responses
- References
- Index
جهت دانلود کتاب Business Communication میتوانید پس از پرداخت، دریافت کنید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.