کتاب Business Research Methods, 3rd Edition (روشهای تحقیق در تجارت، ویرایش سوم) یک راهنمای جامع و گام به گام برای دانشجویان رشتههای تجارت و مدیریت است که در حال انجام پروژههای تحقیقاتی هستند. این کتاب با ترکیب رویکردهای کیفی و کمی، طیف وسیعی از روشهای تحقیق را پوشش میدهد و با ارائه مثالهای بینالمللی و مطالعات موردی، به درک بهتر مفاهیم کمک میکند.
در ادامه مقدمهای از کتاب Business Research Methods را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.
مقدمهای بر کتاب Business Research Methods:
این کتاب درسی با هدف ارائه یک مقدمه متوازن به روشهای تحقیق برای دانشجویان مقطع کارشناسی رشتههای تجارت امروزی تدوین شده است. این هدف از طریق ترکیب پوشش دقیق روششناسیها با یک رویکرد «دنیای واقعی» قابل دسترس محقق میشود. متن کتاب از اهداف یادگیری دروس مقطع کارشناسی در رشته تجارت پیروی میکند و مثالهایی از طیف کاملی از موضوعات تجاری، از بازاریابی و استراتژی گرفته تا مدیریت منابع انسانی، ارائه میدهد.
این متن دارای ویژگیهای منحصربهفردی است، برای مثال، رویکرد چهارچوبی به پروژه تحقیقاتی را معرفی میکند. رویکرد چهارچوبی یک مدل ساده را در اختیار محققان مبتدی و همچنین محققان پیشرفتهتر قرار میدهد که آنها را در توسعه پروژههای تحقیقاتی خود راهنمایی میکند.
این رویکرد، محققان را در وظیفه توسعه پروژههای تحقیقاتی کاملاً متمرکز و یکپارچه تسهیل میکند. این کتاب درسی با چالشهای پیش روی دانشجویی که برای اولین بار با این موضوع درگیر میشود، بسیار همدل است و یک رویکرد یکپارچه و متوازن به تحقیقات کمی و کیفی ارائه میدهد.
نگارش کتاب ساده و مستقیم است و مثالها و مطالعات موردی ارائه شده بهطور خاص با در نظر گرفتن مخاطبان مقطع کارشناسی انتخاب شدهاند. بهطور خلاصه، این متن یک مقدمه منحصربهفرد، ساده و در عین حال جامع به روشهای تحقیق برای دانشجویان تجارت ارائه میدهد.
کتاب “روشهای تحقیق در تجارت” یک منبع ارزشمند برای تمام دانشجویان مقطع کارشناسی رشتههای تجارت، بهویژه دانشجویان سال دوم و سوم در دورههای روش تحقیق در تجارت است.
کتاب Business Research Methods یک مقدمه عالی برای کار انجام تحقیق در یک محیط دانشگاهی ارائه میدهد و مطالعه آن برای تمام دانشجویان تجارت که ملزم به انجام پروژههای تحقیقاتی هستند، ضروری است. دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین دانشجویان سایر رشتههای غیرتجاری نیز این متن را بسیار مفید خواهند یافت.
سرفصلهای کتاب Business Research Methods:
- Cover Page
- Title Page
- HEOA-1
- Copyright Page
- Brief Contents
- Contents
- Preface
- Introduction
- About the Authors
- Part One: Introduction
- Chapter 1: Introducing Business Research
- Chapter 2: Developing Research Skills
- Chapter 3: Understanding Research Ethics
- Chapter 4: Understanding Research Philosophy and the Role of Theory
- Part Two: Beginning the Research Process
- Chapter 5: The Literature Review
- Chapter 6: Quantitative Research: An Introduction
- Chapter 7: Qualitative Research: An Introduction
- Chapter 8: Research Methodology and Design
- Chapter 9: Understanding Populations and Sampling
- Chapter 10: Writing the Research Proposal
- Part Three: Data Gathering
- Chapter 11: Fieldwork and Observation
- Chapter 12: Using Interviews and Focus Groups
- Chapter 13: Surveys and Questionnaires
- Chapter 14: Attitude Measurement
- Part Four: Dealing with Data
- Chapter 15: Managing Data and Introducing Data Analysis
- Chapter 16: Analyzing Qualitative Data
- Chapter 17: Analyzing Quantitative Data
- Chapter 18: Completing and Presenting the Research
- Glossary
- Index
جهت دانلود کتاب Business Research Methods میتوانید پس از پرداخت، دریافت کنید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.