کتاب Mathematics of Game Development

  • کتاب Mathematics of Game Development
  • فصل 3 کتاب Mathematics of Game Development
  • فصل 7 کتاب Mathematics of Game Development
  • فصل 10 کتاب Mathematics of Game Development
کتاب Mathematics of Game Development

خرید کتاب Mathematics of Game Development:

۲۶,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.

کتاب Mathematics of Game Development: A Collection of Applied Lessons (ریاضیات توسعه بازی: مجموعه ای از دروس کاربردی) برای کمک به یادگیری مفاهیم ریاضی رایج در دنیای شگفت‌انگیز توسعه بازی در موتور بازی‌سازی یونیتی به چاپ رسیده است.

در ادامه مقدمه‌ای از کتاب Mathematics of Game Development را از زبان نویسنده شرح خواهیم داد.

مقدمه‌ای بر کتاب Mathematics of Game Development:

این کتاب درسی مقدماتی دانش‌آموزان را با مفاهیم ریاضی آشنا می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا درک کنند که چگونه در زمینه توسعه بازی کاربرد دارند. این کتاب مفاهیم ریاضی که معمولاً در توسعه بازی استفاده می‌شود را پوشش می‌دهد و در عین حال فرصت‌هایی را برای استفاده از این مفاهیم در موتور بازی استاندارد صنعتی Unity فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: کتاب Hands-On Unity Game Development

بیشتر فصل‌ها مفاهیم ریاضی را پوشش می‌دهند که معمولاً در توسعه بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، یک پروژه بازی قابل دانلود که زمینه‌ای را برای به کارگیری مفاهیم ریاضی آموخته شده فراهم می‌کند، تمرین‌هایی را برای خوانندگان برای تمرین مفاهیم ریاضی تحت پوشش، و چالش‌هایی برای خوانندگان برای تمرین بیشتر در استفاده از این مفاهیم.

این کتاب برای هر دانش‌آموز توسعه بازی که به دنبال کسب پایه در مرتبط‌ترین مفاهیم ریاضی برای حمایت از تجارت خود است، ‌ایده‌آل خواهد بود. همچنین به عنوان پله‌ای برای هضم مفاهیم ریاضی پیشرفته‌تر برای توسعه بازی مفید خواهد بود.

سرفصل‌های کتاب Mathematics of Game Development:

  • Cover
  • Half Title
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Table of Contents
  • Credits
  • Introduction
  • 1. Unity Fundamentals
  • 2. Programming Fundamentals
  • 3. Position of Game Objects in 2D | Points on a Coordinate Plane
  • 4. Distance | Right Triangles, Pythagorean Theorem, and the Distance Formula
  • 5. Field of View | Pi and Finding Angles Using SIN, COS, TAN
  • 6. Simulating Physics in a Virtual World | Matrices and Vectors
  • 7. Sinusoidal Functions | Sine and Cosine
  • 8. Directionality | Dot Product
  • 9. Orthogonal Directionality | Cross Product
  • 10. Reflections | Vector Projection and Reflection
  • Conclusion
  • Answers to Exercises
  • Index

جهت دانلود کتاب Mathematics of Game Development می‌توانید پس از پرداخت، دریافت کنید.

فرمت کتاب

PDF

ویرایش

First

ISBN

9781032701431

تعداد صفحات

259

انتشارات

سال انتشار

حجم

53.02 مگابایت

نویسنده

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب Mathematics of Game Development”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید کتاب Mathematics of Game Development:

۲۶,۰۰۰ تومان

  • نسخه کتاب فعلی به زبان لاتین می‌باشد.
  • کتاب به صورت فایل می‌باشد و پس از خرید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • در صورت هرگونه سؤال با ایمیل و یا شماره پشتیبانی سایت در تماس باشید.
دسته‌یندی کتاب‌ها:
سبد خرید
به بالا بروید